Påskebegivenhed - De nye ting

DeletedUser

Guest
Hilsener Konger og Dronninger.

Vi er tilbage, og håber at du har haft en chance for at prøve Påskebegivenheden af, som startede i dag. Hvis du har, undrer du dig måske over, hvad de nye genstande og enheder vil gøre, så læs venligst videre for en kort beskrivelse. Vi har også en kort video omkring Påskebegivenheden, som du kan se her. Videoen er på engelsk, men der er undertekster på Tysk, Spansk, Fransk, Italiensk, Polsk og Hollandsk (for at tilgå underteksterne skal du klikke på "Undertekster" knappen i bunden af videoens skærmbillede).

mTWvX5g.gif
Bavn
Giver en 4% stabelbar forsvarsboost.
lJWuPaj.gif
Ønskebrønd
Giver en tilfældig opsamling hver 24 timer. Nogle typer af opsamlinger er mere almindelige end andre.
roguehideout_50.png
Slyngelskjul
En militærbygning hvor slyngler produceres.
rogue_50.png
Slyngel
Dette er en ny enhedstype med en unik speciel evne: den kan forklæde sig som andre enheder i kamp.

Speciel evne: "Hemmelig Identitet" - Hvis angrebet (også angreb fra modangreb) vil det første angreb ignoreres fuldstændigt. I stedet bliver Slynglen erstattet af en tilfældig anden enhedstype, som spilleren kontrollerer, og kloner alle den enheds basisstatistikker (herunder belønnet kamppoint) og specielle evner.

Eksempel: En spiller har 2 Slyngler, 2 Slyngeskytter og 1 Rytter. Én Slyngel bliver angrebet - angrebet gør ingen skade, og i stedet bliver Slynglen transformeret til en anden type enhed, og kloner derfor enten Slyngeskytten eller Rytteren (chancerne er: 66% Slyngeskytte, 33% Rytter på grund af distribution). Hvis en Slyngel burde transformere, men der ikke er andre enheder end Slyngler tilbage, vil transformationen ikke ske, og han fjernes i stedet! I slutningen af en kamp, vil den klonede enhed i resultatvinduet igen erstattes med Slynglen. Enhver skade imod den klonede enhed vil blive overført til Slynglen.

Med hilsener,
Forge of Empires teamet
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Virker de nye ting (Bavn, Ønskebrønd, Slyngelskjul og Slyngel) kun i perioden, hvor påskebegivenheden er aktiv eller er det en permanent tilføjelse man køber/bytter sig til i påskebutikken?
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser30

Guest
Efter som man kan bruge diamanter på at købe de forskellige ting, så må det være permanent det man køber

Mvh
ATH5
 

DeletedUser

Guest
Efter som man kan bruge diamanter på at købe de forskellige ting, så må det være permanent det man køber

Mvh
ATH5
Ja, der har du en pointe - den vinkel havde jeg ikke lige tænkt på, men selvfølgelig må diamanter være lig med permanent :)
Mvh.
Banditen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ønskebrønd
Giver en tilfældig opsamling hver 24 timer. Nogle typer af opsamlinger er mere almindelige end andre.


Ønskebrønden koster 500 æg at bygge, men når man holder musen over brønden(hos vendoren) står der en pris på 164 æg.
ved slyngel skjulestedet blev der skrevet at prisen var for at låse hver enkelt slot op, men hvad dækker de 164 æg så ved brønden?
Skal det forstår ligesom et storslået bygningsværk, at den har flere trin, og at hver trin koster æg at bygge op?
 

DeletedUser

Guest
Prisen for Ønskebrønden er som udgangspunkt 500 æg..!
Har du ikke nok æg, kan der suppleres med diamanter...
I takt med, at du får flere æg, falder mængden af diamanter der skal suppleres med :)
Eksempelvis kan ønskebrønden erhverves for:
- 106 æg + 1970 diamanter
- 110 æg + 1950 diamanter
På samme måde kan jeg se, at det ser ud for Skjulested for Slyngel ;)
Mvh.
Banditten
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi du kun har 164 æg og hvis du vil købe den skal du også bruge diamanter indtil du kommer op på 500 æg
 

DeletedUser

Guest
Der er kommet lidt mere information om Ønskebrønden, til de der kunne være interesseret:

TidsalderMønterForsyningerVarerMedaljerFPDiamanter
BA45045010 BA Varer2250
JA1080108010 JA Varer3250
TMA1800180010 TMA Varer5250
HMA2520250010 HMA Varer10250
SMA3330333010 SMA Varer19250
KT5060423010 KT Varer31250
IT5130632010 IT Varer49250

Al data er uden boosts (glæde).
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
følger brøndens tidsalder den aktuelle tidsalder man er i, eller har den en stationær tidsalder, knyttet til den tidsalder den er bygget?
 

DeletedUser

Guest
Hej storm.
Jeg spurgte den anden dag om:
følger brøndens tidsalder den aktuelle tidsalder man er i, eller har den en stationær tidsalder, knyttet til den tidsalder den er bygget?

hvor du svarede:
Ønskebrønden følger din tidsalder.

jeg kan nu se at en på min venneliste har bygge brønden.
Brønden står som et HMA bygning, men hun er i SMA.
Så umiddelbart ser det ud til at ønskebrønden har en stationær tidsalder, og ikke følger udviklingen op i tidsalder(visuelt).
Hvis det er en fejl og du gerne vil se det, er vennen vakini på server Cirgard

så spørgsmålet er, om produktionen så følger tidsalderen man rent faktisk er i, eller om den kun giver den mængde som den tidsalder den er bygget i.
 
Hey, Bomberg inden du poster et billede af min by kunne du godt sige til, så jeg lige kunne have fået nettet mig lidt, ser ikke så godt ud så tideligt om søndagen ;)
 

pngnoxy

Medlem
"Al data er uden boosts (glæde). " Betyder det at opsamlingerne ikke øges af glæde? Eller betyder det at opsamlingerne netop påvirkes at glæde, men at denne boost ikke er indregnet i skemaet?
 

DeletedUser

Guest
"Al data er uden boosts (glæde). " Betyder det at opsamlingerne ikke øges af glæde? Eller betyder det at opsamlingerne netop påvirkes at glæde, men at denne boost ikke er indregnet i skemaet?

Jeg kan ikke få bekræftet om guld og forsyninger påvirkes af glæde, men det er ikke medregnet i skemaet. Jeg regner med at få besked senest mandag.

Vi har dog desværre lidt problemer med ønskebrønden, da der lader til at være uoverensstemmelser mellem, hvad man skal have og ikke skal have, hvad angår forsyninger. Vi er i gang med at undersøge det.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top