Påskebegivenhed - De nye ting

DeletedUser

Guest
Kommer de nye bygninger ind i lageret eller skal de placeres direkte i byen, og man dermed skal have gjort plads forinden..??
God påske, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser12

Guest
De kommer i lageret. Det gjorde min ønskebrønd i hvert fald ;)
 

DeletedUser

Guest
Jer der har fået slynglen, hvor stor en fordel er han? Kommer man til at bruge ham fat op gennem de næste aldre? Jeg kan nemlig ikke finde ud af om jeg skal have et skjulestedet eller en ønskebrøn, hvad synes I?. :)
 
Hvis dit valg står mellem de to ting, skal du vælge brønden, den kaster da noget af sig, mens slynglen tager eet hit gratis på sig før den forvandler sig til een af dine andre tropper på kortet. Jeg er endnu ikke blevet så imponeret af slynglen, men det kan jo ændre sig ;-)
 

DeletedUser

Guest
er der en begrænsning på, hvor mange ønskebrønde man kan bygge?
 

DeletedUser

Guest
"Al data er uden boosts (glæde). " Betyder det at opsamlingerne ikke øges af glæde? Eller betyder det at opsamlingerne netop påvirkes at glæde, men at denne boost ikke er indregnet i skemaet?

Okay, Ønskebrønden påvirkes ikke af glæde, på samme vis som de Storslåede Bygninger.

Vores tidligere tabel over Ønskebrøndens indhold er ikke helt korrekt ifølge udvikleren. Det sidste tal mht. forsyninger i Industritiden skrives 5130 istedet, hvilket jeg har ændret det til i tabellen tidligere i tråden.
 

DeletedUser

Guest
Okay ved min ønskebrønd står der ved alder LateMiddleAge altså senmiddelalder på dansk vil i ikke nok rette det
 

DeletedUser12

Guest
Selvfølgelig vil vi det, men det vil ikke blive præsenteret før efter en opdatering. Da det er en tekstfejl skal det rapporteres i denne. Husk at kigge efter om den allerede er rapporteret inden du poster på ny :) På forhånd tak.
 
Top