Påskebegivenhed

DeletedUser

Guest
Kære Konger og Dronninger.

Der er b-æg-jstring blandt befolkningen i din by. Fra onsdag den 20. marts vil en besøgende i byen have medbragt produkter - inklusive adskillige specielle, unikke produkter - som kan byttes til for Påskeæg, som du kan finde i din by, eller tjene gennem en serie af Påskeopgaver.

Kaniner - frembragt af besøgende til dit rige - vil pile til og fra skjul for at gemme små, ovale genstande bag statuer, buske og andre bydekorationer for dig at finde. Du kan også skjule æg i andres byer, for at hjælpe dine venner og naboer samle nok æg til at handle for produkter.

Når begivenheden bliver aktiv vil du se et nyt opgaveikon, der vises i venstre side af skærmen. Dette er begyndelsen af ​​en ny serie af opgaver for dig at fuldføre. Begivenheden løber frem til den 3. april. Efter den slutter, vil den handlende være tilgængelig i endnu en uge, og tager væk den 10. april, hvilket giver dig en mulighed for at handle med eventuelle resterende æg.

I løbet af begivenheden vil en ny ressource tilføjes til spillet... Påskeæg! Der er to måder at indsamle æg: du kan opsamle æg som andre spillere har placeret i din by, eller du kan fuldføre påskeopgaver for at tjene æg som belønning. En æg-tæller vises i øverste venstre hjørne af spillevinduet. Disse æg kan handles for produkter (klik på tælleren for at åbne ægge-handleren).

kNNh9G9.png

Opsamling af Påskeæg fra din by

Når du logger ind i spillet, kan du se nogle guldæg-ikoner svæve over dine dekorationer. Dette er en indikator for, at der er påskeæg skjult bag dekorationen, placeret af en anden spiller. For at opsamle ægget skal du klikke på dekorationen, og din ægge-tæller vil stige:

BdxotiA.png

Når du har klikket, vil et æg med farveanimation vises over dekorationen, der fortæller dig, hvad slags æg du har fundet. Hver udvalg af æg har en "ægge-værdi". Så for eksempel, hvis du finder det lyseblå æg, er dette 5 æg værd, som vil blive tilføjet til din ægge-tæller:

rE4SooL.png
1 æg
i0N2Klc.png
5 æg
R0ef7VH.png
20 æg
i4IjyLn.png
50 æg

Skjuling af æg i andre spilleres byer

At skjule æg i andre byer kræver kanin-handlinger. Ligesom med forge point har du en kanin-handlingstæller, som stiger med 1 hver time, men der er en grænse på 6 kanin-handlinger i handlingsbjælken. Hvis du har handlinger til rådighed, får du en mulighed, når du besøger andre byer, for at skjule et æg på samme måde, som for at polere eller motivere en spillers bygninger:

3PCVxnb.png

For at kunne skjule et æg skal det placeres på en dekoration. Guldæg vil indikere, hvor det er muligt at gemme et æg for den anden spiller at finde! Placering af et æg vil koste dig 1 kanin-handling.

Hvis du løber tør for kanin-handlinger kan du enten vente på, at dine handlinger stiger igen, eller du kan klikke på "+"-ikonet i handlingsbjælken, for at købe flere handlinger med Diamanter.

Handel med dine Påskeæg

Du kan handle dine Påskeæg med ægge-handleren, som vil blive i din by i en uge mere efter begivenheden er slut. Den 10. april vil ægge-handleren tage bort, og du vil miste alle eventuelle resterende æg, så vær sikker på at bruge dem inden den 10 april!

Hos den handlende vil du finde et udvalg af tilgængelige produkter, inklusive forge point pakker, unikke avatars, og vi har også adskillige nye bygninger.. og en ny enhed med en unik speciel evne! Bygningerne og de specielle enheder vil skalere alt efter din bys tidsalder, og vil derfor aldrig udløbe!

Vi håber at i nyder begivenheden og de unikke nye belønninger, og vi ønsker jer en glædelig Påske.

De bedste hilsener,
Forge of Empires teamet
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
hmm går ud fra det er onsdag den 20. marts og ikke tirsdag den 19. marts :)
 

DeletedUser202

Guest
Hejsa Storm.. Nu står der jo Tirsdag D.20/3 det kan jo ikk passe nogle steder hen.
Da det jo er Mandag D.18/3 i dage :).
så Er det Tirsdag eller D.20 som det starter hvis man må spørge :)

Mvh

Himmel
 
hvis man skjuler æg i en by, har man så også mulighed for P/M eller er der kun mulighed for een handling (Æg, polering og motivering)?

og har æggeskjulning indvirkning på byggeplaner til særlige bygninger?
 

DeletedUser

Guest
Man har kun én handling, da den nye funktion er lidt ligesom de andre 2. Så man kan altså også finde byggeplaner ved at bruge den nye funktion, ligesom man kan med de andre. :)
 

DeletedUser

Guest
Ser spændende ud med påskebegivenheden :)

Har lige to spørgsmål;
1. Når der kommer et æg i ens egen by, er det æg så "låst" de næste 24 timer eller kan der lægges et nyt æg ved den samme dekoration, når man har samlet det første æg op?
2. Er der en sammenhæng mellem hvor mange "ægge-point" et æg giver og den tidsalder ens dekoration er fra? Eller er det 100% tilfældigt?
 

DeletedUser

Guest
Når en dekoration har et æg på sig, kan der ikke lægges flere oveni, ligesom man heller ikke kan polere/motivere en allerede poleret/motiveret bygning. Dekorationen bliver dog ikke låst i 24 timer, men i den tid det tager at opsamle ægget. Den bliver låst op for, så snart ægget er opsamlet. Dertil skal der dog bemærkes, at hvis du allerede har skjult en æg hos en nabo, vil der går de obligatoriske 24 timer inden du kan gøre det ved samme nabo igen, da det jo er en handling.

Det er helt tilfældigt, hvilken ægge-værdi du får ud af et æg.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Æggetimeren er på plads, men opgaverne mangler..

Øhmm teksten i shoppen er på engelsk - den skulle vel være på dansk..
 

DeletedUser

Guest
Æggetimeren er på plads, men opgaverne mangler..

Øhmm teksten i shoppen er på engelsk - den skulle vel være på dansk..

Og i nyhedsoversigten, hvor det vises, hvem der har gemt æg hos en, der angives spillerens navn ikke - istedet vises 0 (man kan dog godt gå på besøg som vanligt via link i oversigten)
 

DeletedUser

Guest
Er det meningen at alle bygningerne i shoppen skal koste æg og diamanter

Og hvis man trykker på plusset ved æggene står der træk invitationen tilbage hvad betyder det og der er to af dem de koster begge diamanter og den ene er billigere.

Hvad skal man betale for at træne slyngler i skjulesteder for slyngler
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Jeg tror at det er meningen at det meste koster både æg og diamanter.

Den første giver et æg mere at placere. Den anden har jeg ikke prøvet, så jeg vil mene det er en fejloversættelse.

Det sidste ved jeg ikke
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at det er meningen at det meste koster både æg og diamanter.

Den første giver et æg mere at placere. Den anden har jeg ikke prøvet, så jeg vil mene det er en fejloversættelse.

Det sidste ved jeg ikke

Kombinationen af æg og diamanter er kun gældende, når man ikke har æg nok. Alle varer i påskeshoppen kan købes for æg alene. Alternativt diamanter alene, eller en kombination af begge. Jo flere æg du får, jo lavere bliver diamantprisen - til den tilsidst er "0"
 

DeletedUser361

Guest
De to første er gratis, de to er der en engangs afgift på 50 æg
 

DeletedUser

Guest
Og i nyhedsoversigten, hvor det vises, hvem der har gemt æg hos en, der angives spillerens navn ikke - istedet vises 0 (man kan dog godt gå på besøg som vanligt via link i oversigten)

Dette skyldes en oversætningsfejl fra vores oversætningsstudio.

Er det meningen at alle bygningerne i shoppen skal koste æg og diamanter

Det koster ikke begge dele.. du kan vælge enten eller.

Og hvis man trykker på plusset ved æggene står der træk invitationen tilbage hvad betyder det og der er to af dem de koster begge diamanter og den ene er billigere.

Dette skyldes en oversætningsfejl fra vores oversætningsstudio.

Hvad skal man betale for at træne slyngler i skjulesteder for slyngler

Det koster ikke noget. Jeg ved dog ikke efter begivenheden er overstået.

Som i allerede har set er der en del fejl med oversætninger, og de engelske tekste arbejder udviklerne på at udbedre. Jeg har kigget resten igennem og vi skulle gerne få en genindlæsning af vores oversætninger lidt senere i dag.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Men vil slynglerne koste mønter og forsyninger eller hvad eller det burde i jo vide
 

DeletedUser

Guest
Tekst.

Når man klikker på plus'et for at købe adgang til at gemme flere æg... er overskriften længere end boksen.. .så den kommer ud i krydset til at lukke vinduet igen.
Overskriften er : Træk invitationen tilbage ?
 

DeletedUser

Guest
Men vil slynglerne koste mønter og forsyninger eller hvad eller det burde i jo vide

Som jeg skrev i indlægget tidligere, så koster de ikke noget. Jeg har endnu ikke fået svar på, om de vil koste noget efter begivenheden.

Tekst.

Når man klikker på plus'et for at købe adgang til at gemme flere æg... er overskriften længere end boksen.. .så den kommer ud i krydset til at lukke vinduet igen.
Overskriften er : Træk invitationen tilbage ?

Det bliver rettet senere i dag.
 
Top