Påskebegivenheden 2016

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter Påskebegivenheden her
easter16_forum_logo.png


Kære Konger og Dronninger,


Der er æg-stra spænding blandt jeres byers borgere fordi gamle Greva's forklædning er tilbage! Denne gang er hun dog ikke alene, da Rinbin for en gang skyld har ære nok til støtte hende ved at tage et meget lyserødt og loddent kostume på.

Jeres rådgivere vil tage kostumerne på den 15. marts.


eggs.png

egg.png
I kan få masser af små ovale objekter som kan byttes til kister som indeholder fantastiske belønninger, ved at løse opgaver fra jeres to lodne rådgivere. I kan også få en hel del af dem fra rådhuset samtidig med den daglige høst. Og glem ikke kaninerne! Af og til vil de gemme nogen bag buske, træer og andre objekter som I vil kunne finde i omgivelserne rundt om jeres byer.


tulip.png
Hver gang I åbner en kiste vil I også få tulipaner. Hver tulipan vil tælle med i hovedgevinst bjælken. Når bjælken er fuld, vinder I hovedpræmien og bjælken tømmes og I kan starte forfra. Hovedpræmien vil også blive udskiftet så I får et nyt mål. Det vil også være en daglig "særpræmie" - en unik præmie som kan findes i alle kisterne. Den vil blive udskiftet hver dag (rækkefølgen er forskellig fra Beta) så I vil ikke kede jer fordi der ikke er nye muligheder hver dag!

eggs.png

bunny.png
I har indtil den 4 april til at løse alle jeres forklædte rådgiveres opgaver. I finder en detaljeret beskrivelse af begivenheden på login siden. (klik). Vi håber at I nyder vores Påske begivenhed!
Husk at efterlade jeres kommentarer til begivenheden her!

Glædelig Påske!
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2065

Guest
Jamen dog. Hvornår slutter det så? Det ene sted står der 4. april og det andet 14. april.
Glæder mig til at prøve kræfter med det. Se hvem af os i klanen der kommer længst.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Den 4. april er den dato som den slutter. Der var en fejl i den ene tekst
 

DeletedUser2033

Guest
Fjern den pil der peger på event skala. det er surt man ikke kan se sin by ordentligt i mobil version fordi der er en stor blå pil der fylder temmelig meget. Man ved jo godt at begivenheden er der!! Få den fjernet eller giv spilleren mulighed for selv at kunne sætte et flueben også er den væk...
 

DeletedUser542

Guest
Hejsa

Her sidder man og ser frem til påske begivenheden også ændre innogames den. Hvad sker der lige, eller er der andre der synes det er en mega dårlig ændring?

Der er ikke ret mange event, der er sjove, men det var påske eventet også standardiserer man den lige fordi det er nemt eller noget. Synes ikke det er super god stil.

/fs.
 
Jeg er sur, for at sige det mildt. Denne påskeevent er lavet udelukkende for folk, der køber mange diamanter. Os andre har ikke en chance!

Første dag lægger Innogames et alter, hvor man ikke har mulighed for at optjene æg nok til at tage den store kiste. Man kan så håbe, at man får 120 æg, når man åbner den midterste kiste, som er de 80 æg, man har haft mulighed for at skrabe sammen. Ærgerligt, når man får en bavn i stedet for.

Nu er der sørme kommet en slyngelstue, her på 3. dagen.. hvordan pokker skal man få de her famøse 120 æg, når man får 1 æg, hver gang man løser en opgave. Det er til at dø af grin over.

Hvis jeg skulle have haft mulighed for at få altre, og nu slynglestuer, skulle jeg have købt 2 store diamantpakker.. det er 1200 kr. Rend mig et vist sted!

Innogames er blevet så pengegriske nu, at det går over gevind. Det er ikke sjovt at spille de her event, når det eneste det går ud på, er at tømme pengepungene hos forbrugerne.

Der er kun en måde at straffe Innogames på, og vise dem, at nu er det simpelthen for meget. Og det er ved at nægte at købe deres pakker. Så kan de mærke det!

Hvis bare de havde smidt altrene og slyngelstuerne i enden af eventen, så man havde haft mulighed for at samle nok æg sammen, men nej.. det er så tydeligt, at det kun drejer sig om penge nu, for dem... ØV, øv og øv, siger jeg bare.. jeg kan mærke, at min lyst til at spille er forduftet i dag!!!
 

DeletedUser355

Guest
Til dels enig, men jeg har 194 æg og har ikke brugt diamanter, så det burde du da også kunne have?
 

DeletedUser2065

Guest
Hvis ikke jeg brugte dem hele tiden.
Jeg vil bare drømme om hvad jeg kunne have haft og så nøjes med hvad jeg har fået.
 

Jytte H W

Medlem
Skivel
Hvordan har du fået så mange æg, jeg har købet en lille pakke æg og kan kun komme op at have haft 156 æg, med mit købt.
 

DeletedUser355

Guest
jeg løser da bare opgaverne og samler æg udenfor byen, intet usædvanligt i det.
 

DeletedUser2065

Guest
Sikke dog mange der deltager i konkurrencen.
Det er egentlig kun pga. ventetid i spillet at jeg dukkede op på forum.
 
Endnu et eksempel på Innogames griskhed er antallet af æg, man kan få ude i skoven. Jeg bruger jo IKKE diamanter på at købe æg-pakker med det resultat, at jeg får 1 æg, når jeg har løst en opgave (til at dø af grin over), og hver 2. dag er jeg "heldig" at få 3 æg.. Ih, mange tak, Innogames.

En jeg kender, købte den store pakke æg, og fik 15 æg ude i skoven. Og jeg hører om folk, der finder 30 æg og 50 æg. Og sjovt nok, er det de personer, som man også kan se i deres by, har brugt mange penge på diamantpakkerne.

Tak, Innogames, for et fair spil. Det er altid en fornøjelse at spille jeres spil!
 
Hvad er egentlig formålet med den nye enhed "Flag garde"? Som jeg ser det, kan den kun bruges på Verdenskortet, medmindre man ikke har en Slyngelstue. Den er i hvert fald ubrugelig sammen med Slyngler, da den ikke besidder hverken slagstyrke eller forsvar, men til gengæld bliver alle Slyngler forvandlet til Flag garder, hvilket er minus værd, da effekten af den ikke stakkes.
Har prøvet at sætte en af dem i mit forsvar, men der har den ingen effekt på tallene.
Om muligt mindre værd i KvK/PvP end Trommeslager. :D
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Endnu et eksempel på Innogames griskhed er antallet af æg, man kan få ude i skoven. Jeg bruger jo IKKE diamanter på at købe æg-pakker med det resultat, at jeg får 1 æg, når jeg har løst en opgave (til at dø af grin over), og hver 2. dag er jeg "heldig" at få 3 æg.. Ih, mange tak, Innogames.

En jeg kender, købte den store pakke æg, og fik 15 æg ude i skoven. Og jeg hører om folk, der finder 30 æg og 50 æg. Og sjovt nok, er det de personer, som man også kan se i deres by, har brugt mange penge på diamantpakkerne.

Tak, Innogames, for et fair spil. Det er altid en fornøjelse at spille jeres spil!

De æg man får ude i skoven er bonus æg og kun ekstra i forhold til de æg man får med det samme når man løser en opgave, Der er ingen som finder 15, 30 eller 50 æg i skoven fordi den største pakke æg er på 5. Det andet var de foregående år.

Hvis man løser alle opgaver - både dem som kan gemmes og dem som kun kan løses den pågældende dag samt høster rådhuset alle 3 dage, have æg nok til en guldkiste på 3. dagen.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hvad er egentlig formålet med den nye enhed "Flag garde"? Som jeg ser det, kan den kun bruges på Verdenskortet, medmindre man ikke har en Slyngelstue. Den er i hvert fald ubrugelig sammen med Slyngler, da den ikke besidder hverken slagstyrke eller forsvar, men til gengæld bliver alle Slyngler forvandlet til Flag garder, hvilket er minus værd, da effekten af den ikke stakkes.
Har prøvet at sætte en af dem i mit forsvar, men der har den ingen effekt på tallene.
Om muligt mindre værd i KvK/PvP end Trommeslager. :D

Flaggarden giver 12% forsvars og angrebs bonus til alle enheder,og derfor burde værdierne i dit forsvar afspejle dette
 
Flaggarden giver 12% forsvars og angrebs bonus til alle enheder,og derfor burde værdierne i dit forsvar afspejle dette
Nu har jeg prøvet igen at udskifte en af mine enheder i forsvaret med en Flaggarde. Holder jeg musen hen over en enhed nu, står der nøjagtig de samme %'er, som der gjorde inden udskiftningen....hmmm
Og denne gang har jeg endda opdateret browservinduet, inden jeg tjekkede værdierne.
 
BNB: % kommer først på, når du står på kortet. Prøv at tage en flaggarde med i en kamp. Han skal ikke lave noget, bare være nede i bunden. Men han giver 12% oveni, til alle dine krigere. Jeg har 9% angreb/forsvar, når jeg angriber pga. min Zeus, oså, når jeg kigger inde i min hærstyrke, men når jeg er på kortet, og kæmper, så har jeg 21% :)
 

DeletedUser2065

Guest
Er der andre end mig der får grå hår i hovedet af det 4. ord i konkurrencen på forum?
 
Top