Påskebelønning

DeletedUser809

Guest
Fandt ikke lige nogen decideret feedback tråd til eventet så tillader mig at oprette en

For at få samler belønningen, skal man have "købt" alle 11 ting, der er at tilbyde i påske shoppen..
Man skal altså have samlet en masse æg til at kunne få sig alle 11 ting.

Men er det så ikke fuldstændig hul i hovedet, at man kan få samlerbelønning, som burde være unik til dem, der bruger diamanter og oseaner af tid på dette, at man kan få selv samme belønning i en af kisterne?!

Jeg ville da i hvert fald føle mig snydt hvis jeg havde brugt masse penge, på at købe æg, for at få den unikke belønning.. Når den ikke koster mere end 300 æg - i forhold til de tusindsvis af æg, det koster at købe alle 11 ting..

Ellers et fint event.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Chancen for at få samlerbelønningen er 10% og findes kun i den dyreste kiste. Der er ikke jo engang nogen garanti for at du får samlerbelønningen selvom du køber den kiste 10 gange.

Så hvis den i dine øjene kun koster 300 æg, så må du stole utroligt meget på dit held........


Nej, i mine øjne er den bedste metode til at få samlerbelønningen "hårdt" arbejde", gode venner + lidt held. Det hårde arbejde er selvfølgeligt at placere æg i andres byer (det giver en basis gevinst). De gode venner er så dem, som returnerer din gave (jo flere som giver tilbage, jo flere æg får du). Og endelig heldet (du får mellem 1 og 50 æg for hvert æg du "indløser" fra dine dekorationer). På den måde kan du nøjes med knap 1900 æg for at få det hele.

Jeg når det næppe denne gang (jeg "nægter" at gøre brug af "tilbuddet" om ekstra æg i forbindelse med køb af diamanter (jeg har alligevel ikke brug for ekstra diamanter for tiden, såeee)), men så må man jo prøve igen næste år (hvis man stadig hænger ved til den tid).......
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser809

Guest
Chancen for at få samlerbelønningen er 10% og findes kun i den dyreste kiste. Der er ikke jo engang nogen garanti for at du får samlerbelønningen selvom du køber den kiste 10 gange.

Så hvis den i dine øjene kun koster 300 æg, så må du stole utroligt meget på dit held........

Det er problemet i mine øjne, jeg fik den i første forsøg på den til 300 æg..
Så nu har jeg fået samlerbelønningen, uden at have samlet alle de genstandene der findes i shoppen.

Dét synes jeg er forkert.
 

DeletedUser

Guest
Næeee, det er held det dér. Og man har lov til at være heldig, så tillykke (jeg mener det). Jeg fik "blot" Kongen, da jeg valgte den dyre kiste..... blev en lille smule skuffet :eek:: må jeg indrømme, men det er vel bedre end 5 pakker med kanin-handlinger.........:hmm:

Noget helt andet var, hvis der kom 3-4-5-6 andre i løbet af kort tid og også fortalte, at de havde fået samlerbelønningen i første hug. Så var der sandsynligvis noget galt.
 

DeletedUser543

Guest
men er det alter så godt ;)? ønskebrønde kan give 2 FP eller 50 diamanter ;)
 

DeletedUser

Guest
Tjaaa, så er det vel bare mig som er uheldig.

Kongen i den dyreste kiste
En strandbar i den næstdyreste
Og en gang kanin-handlinger i den billigste.

Godt jeg sparede op før jeg begyndte at "gamble" - gik direkte efter ønskebrønden fra starten.
 

DeletedUser

Guest
men er det alter så godt ;)? ønskebrønde kan give 2 FP eller 50 diamanter ;)

Alteret er jo groft sagt "kun" godt hvis det bliver motiveret, men kan man nu lave en aftale om at bytte en motivering på altre så er det et sikkert FP hver dag ... ønskebrønden giver typisk 2 FP en eller maks to gange i ugen og diamanter mindre end en gang i måneden - det er i hvert fald min erfaring med dem jeg har - så ud fra at det er et "fast" dagligt FP (hvis man sikrer sig daglig motivering) og at den kun fylder 2x2 mod ønskebrøndens 3x3 så synes jeg da at alteret er ganske ok ... dog er det dyrt at samle til når man skal købe alle 11 ting for at få det - særligt når der er noget af det man ikke har brug for/gider at have ...
 

DeletedUser

Guest
Tjaaa, så er det vel bare mig som er uheldig.

Kongen i den dyreste kiste
En strandbar i den næstdyreste
Og en gang kanin-handlinger i den billigste.

Godt jeg sparede op før jeg begyndte at "gamble" - gik direkte efter ønskebrønden fra starten.

Fik faktisk det samme ... (konge - dronning ... same same ...)
 
Top