P/M Vennenetværk

DeletedUser

Guest
Hej alle Brisgardere.
Da man kan polerer og motiverer hos ens venner kunne jeg godt tænke mig at udbygge min venneliste så jeg kan p/m'e så meget jeg har lyst til. Derfor opretter jeg denne her tråd. Ikke kun så jeg kan få mange venner men jeg har tænkt mig at oprette og vedligholde en liste af personer som også gerne vil have mange venner at polere og motivere hos og blive poleret og motiveret af. Medlemmerne bestemmer selv hvor tit og hvad de vil p/m'e hos de andre medlemmer. Hvis i er interreseret i at komme på listen skal i bare skrive jer på i tråden og jeg vil så med mellemrum opdaterer listen i første post med jeres navne. Nye "medlemmer" er ansvarlige for at tilføje de andre medlemmer på listen til deres venneliste. Lad være med at tilføje klanmates eller naboer til vennelisten da vi allerede kan p/m'e hos dem. Man bestemmer selv hvor mange eller hvem på listen man vil tilføje og det står en frit for om man vil fjerne nogle medlemmer på listen senere hen. Tror vist jeg har dækket det hele men spørg bare løs hvis det er eller hvis i har forslag til forbedringer mm.
:
Den store forkromede venneliste:

Gazlak
JohnBon
Sir Henry
Preben00
Daenerys
Kasejr
AjelMajel
Wilberforce
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Selvom i er velkomne til bare at sende mig en venneanmodning som mange har gjort, så er planen at have en liste med personer der gerne vil pm'e hos hinanden. Så skriv jer på her og så tilføjer jeg jer på listen ovenover.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser379

Guest
Lyder som en nice ide skriv mig på også

MVH Sir Henry
 

DeletedUser

Guest
Troede godt nok der ville være flere der ville være interreseret i at få venner. Har indtil videre 20 venner men kan godt bruge flere. Det er okay hvis i bare sender mig en venneanmodning. Jeg PMer gerne hos jer uden at forvente noget retur.
 

DeletedUser459

Guest
Siden jeg er ny i spillet kunne jeg også godt bruge venner. AjelMajel
 

DeletedUser

Guest
Har opdateret listen. Hvis i er ny på listen kan i bare tilføje de eksisterende medlemmer på listen.
 

DeletedUser

Guest
du/i skal være mere end velkommen til at add mig til jeres venneliste =)
 

DeletedUser

Guest
jeg er også frisk så bare skrive mig på : nutzhorn
 
Senest redigeret af en moderator:
Top