Personlig bonus tilbud ja det er flot!!

DeletedUser1239

Guest
Hej FOE

Jeg har været så heldig, at få tilbudt en personlig bonus på hele 40% den anden dag for tro tjeneste eller hvad man skal kalde det. Jeg har dog ikke benyttet mig af det! jeg kan så forstå på andre spillere, at nogle har fået tilbudt helt op til 60% og andre intet!!

Jeg ved ikke om det bare er mig eller om det er forskelsbehandling på samtlige spillere i FOE. Min personlige mening omkring dette er PINLIGT og urimeligt overfor folk og kan det virkelig være rigtigt.

Hvis jeg var en af dem, der ikke havde fået tilbudt noget som helst ville jeg godt nok føle mig trådt på fra spillets side og specielt, hvis jeg endda havde brugt penge på diamanter osv. og takken så var intet i bonus eller 40% og en anden så får 60%

Jeg ved ikke om det bare er mig der er sippet og syntes det efterhånden er fjollet!!! eller om andre også har samme mening, men jeg håber der er nogen der sidder og har en smule røde kinder oven på det her.

Hilsen
Gakimus
 

DeletedUser1256

Guest
Kan kun være enig, Hvis man som mig køber diamanter oftere end andre så er det de spillere der aldrig køber eller næsten aldrig køber diamanter som får tilbudet, skulle de gøre forskel burde det næsten være omvendt. Men i bund og grund burde alle få samme tilbud, det andet er noget svinerri.

Mvh. WB
 

DeletedUser924

Guest
Ja meget enig med gakimus.
Har ikke selv været heldig at støde på en af disse fine tilbud.
Alle burde få de samme tilbud, så kan man jo vælge om man vil købe eller ej.
Det er den ultimative diskrimination at nogle får 60% rabat & andre får lov til at købe til fuld pris...
 

DeletedUser1100

Guest
Ja helt enig der der skal ikke gøres forskel på spillere om de bruger mange penge eller ingen penge skal man have samme spille vilkår, det bliver da FoE´s innogames undergang for så skal jeg nok finde et andet spil, så kan de have deres Bonus folk så kan de lave en verden til dem med 40% og en til dem med 60%, det da helt forkert det de gøre her hvis det rigtig, og det er det sikkert intet kommer bag på mig mere her, de burde få styr på de fejl der er hele tiden i spillet
istedet for lave bonus, til deres godt folk

Micker
 

DeletedUser1522

Guest
Ja, hva ska man sige? Det er jo ganske imponerende at de kan klare at sende sådan noget i æteren, det er jo et fantastisk tilbud, hvis det forholdte sig sådan at vi alle fik det, men Inno i en nøddeskal -
Det ville være Inno bedre tjent om de så sig selv i spejlet, stillede sig selv det spørgsmål "vil det være ok for mig selv - at nogen får et tilbud og ikke mig selv" inden de sendte sådan noget på gaden, så var der måske en mulighed for at de ville holde sådan en gang PLAT tilbage.
Så jo, det bliver da mere og mere sølle med de tiltag, og jeg kan jo tilslutte mig det faktum at jeg hellere så man fik styr på fejl mm. i spillet.
KA
 

DeletedUser1423

Guest
Hvordan gør man sig fortjent til 40% eller endda 60% bonus på diamanter? Mener også jeg efterhånden må opfylde kravene til lang og tro tjeneste, men jeg er åbenbart ikke værdig til tilbuddet endnu :)
Lyder helt skørt i mine ører, men hører gerne, hvad kravene er til at få tilbuddet?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1347

Guest
Hej Gakimus og Co.

Jeg har ikke fået tilbudt ekstra diamanter, og var i øvrigt i den tro, at NÅR der er tilbud, så var de ens og gældende for alle!

Så, Gakimus: Jeg er fuldstændig enig med dig i, at der egentlig ikke er noget der retfærdiggøre forskelsbehandling, da dem der ikke køber diamanter i forvejen, øjensynligt ikke vil gøre det under alle omstændigheder, og dem der gør vel fortjener "et godt tilbud" engang imellem, da de i forvejen ligger penge i foretagenet.

"Det må I ku' gøre bedre, FOE"! :eek:)

//Achilles
 

DeletedUser548

Guest
Jeg er en af de spiller som har købt en del diamanter , jeg er ikke sur over dem som har fået tilbudet , men nogle har fået 40% og 60% og nogle slet ikke noget det er godt nok for dårligt så jeg skrev til support igår her er svar fra dem DYBT godnat ..



Hej Løven.

Det er marketing afdelingen som bestemmer hvem og hvor meget der tilbydes. Der er tale om personlige tilbud til de enkelte spillere

Med venlig hilsen

xxxxxxxxxx
Community Manager
 

DeletedUser40

Guest
Hej Support og alle andre på Forum,

Her den anden dag fik jeg tilbudt 40% ekstra diamanter i hver pakke, jeg ved dog ikke om andre har fået tilbudt mere eller mindre og er også ret så ligeglad, men det er helt sikkert ikke retfærdigt for de spillere som får tilbudt mindre end andre spillere, eller slet ingenting overhovedet uanset grunden, det er virkelig at træde på spillerne, men jeg synes da det er lidt komisk hvis jeg er en af de få som får tilbudt 40% ekstra diamanter ved køb, da jeg aldrig har, og aldrig vil komme til at bruge en eneste krone på Forge of Empires, simpelthen fordi jeg finder spillet Pay-To-Win, InnoGames en smule fantasiløse med hensyn til opsætning af PvP/KvK og spillet generelt kedeligt. :hmm:

Hvis I vælger at redigere min besked så forstår jeg jer godt, I skal beholde jeres kunder og min mening gavner ikke ligefrem bankkontoen, men I bedes venligst svare på om spillet er blevet som I ønskede, da spillet bestemt ikke har levet op til mine forventninger angående et strategisk krigsspil som jeg troede at jeg oprettede mig til dengang, synes mere det ligner udnyttelse af godtroende mennesker. (Den ene dag bruger man 600 kr. til erobring af sektorer, varer, helbredelse af enheder - "Den næste dag bliver det hele fjernet af en skyggeklan fordi InnoGames ikke engang kan lave et ordenligt regelsæt") :confused:

Jeg finder dette en bette latterligt og har faktisk ondt af de personer som er blevet snydt på den her måde, sikke en nederen måde at miste sine penge på! :mad:

Med venlig hilsen
Doctore
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Lad mig starte med at sige at tilbudene og hvem der får dem styres af vores marketing afdeling i tyskland.

Der er konstant forskellige tilbud som er målrettet forskellige grupper, men marketing bestræber sig på at ALLE spillere bør modtage det samme antal tilbud hvert år.

Jeg har samlet jeres kommentarer sammen og vil sende dem videre til hovedkontoret så de vil blive gjort opmærksom på hvordan I føler på dette område

Og nej - man bliver ikke bannet for at kritisere hverken spillet eller InnoGames så længe man bare overholder de normale forum regler
 

DeletedUser1757

Guest
Som alt andet her i livet er der oplevelser der er retfærdige og uretfærdige.
Lidt lige som at spille enarmet tyveknægt.
Du kan stå og putte penge i, i flere timer - går på toilettet - og mens du er der, er der én der kommer og
scorer hele jackpot puljen. Fandme uretfærdigt.
Et tilbud er et tilbud og det kan også komme til dig.
Nogle tilbud er tidsbegrænsede, når du det ikke, er det bare ærgeligt.
Get used to it.
 

DeletedUser1617

Guest
Lad mig starte med at sige at tilbudene og hvem der får dem styres af vores marketing afdeling i tyskland.

Der er konstant forskellige tilbud som er målrettet forskellige grupper, men marketing bestræber sig på at ALLE spillere bør modtage det samme antal tilbud hvert år.

Jeg har samlet jeres kommentarer sammen og vil sende dem videre til hovedkontoret så de vil blive gjort opmærksom på hvordan I føler på dette område

Og nej - man bliver ikke bannet for at kritisere hverken spillet eller InnoGames så længe man bare overholder de normale forum regler


Meget pudsigt. Ved godt det er en gammel traver, men den fortjener vel at blive opfrisket engang imellem, da det ikke virker til at kritikken bliver taget seriøst.
Nu ved jeg ikke om dem der har svaret før har modtaget noget sidenhen, men fra egen erfaring så har jeg spillet i 2 år nu og stadig aldrig set et eneste tilbud med 40% eller 60% bonus på diamanter. Kender dog flere som modtager dem ofte. Så forskel behandlingen lever i bedste velgående.
Da jeg spurgte support, fik jeg samme besked om, at det er noget marketing afdelingen som bestemmer hvem og hvor meget der tilbydes. Der er tale om personlige tilbud til de enkelte spillere. Det hænger jo ikke sammen med ovenstående citat om at ALLE spillere bør modtage det samme antal tilbud hvert år..

Med venlig hilsen
//Alyssa
 

DeletedUser1242

Guest
det kaldes forskelsbehandling, alyssa. jeg har personligt modtaget 5 tilbud de seneste måneder, udover de normale tilbud under events. de ligger skiftevis mellem 40% og 60% ekstra diamanter.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Meget pudsigt. Ved godt det er en gammel traver, men den fortjener vel at blive opfrisket engang imellem, da det ikke virker til at kritikken bliver taget seriøst.
Nu ved jeg ikke om dem der har svaret før har modtaget noget sidenhen, men fra egen erfaring så har jeg spillet i 2 år nu og stadig aldrig set et eneste tilbud med 40% eller 60% bonus på diamanter. Kender dog flere som modtager dem ofte. Så forskel behandlingen lever i bedste velgående.
Da jeg spurgte support, fik jeg samme besked om, at det er noget marketing afdelingen som bestemmer hvem og hvor meget der tilbydes. Der er tale om personlige tilbud til de enkelte spillere. Det hænger jo ikke sammen med ovenstående citat om at ALLE spillere bør modtage det samme antal tilbud hvert år..

Med venlig hilsen
//Alyssa

Alle spillere vil i gennemsnit modtage det samme antal tilbud hvert år, men ikke nødvendigvis de SAMME tilbud da man jo spiller forskelligt og derfor måske har forskellige interesser og behov. Derfor forsøger marketing at målrette de udsendte tilbud på baggrund af dette, hvilket jo er helt normalt.
 

DeletedUser1517

Guest
Er der mulighed for at afmelde sig disse tilbud? Jeg hører jo til den gruppe af spillere der aldrig har, og aldrig kommer til, at købe diamanter.
 

skoven.

Medlem
Alle spillere vil i gennemsnit modtage det samme antal tilbud hvert år, men ikke nødvendigvis de SAMME tilbud da man jo spiller forskelligt og derfor måske har forskellige interesser og behov. Derfor forsøger marketing at målrette de udsendte tilbud på baggrund af dette, hvilket jo er helt normalt.

Høre nu om små spiller der har modtaget tilbud om 100% flere gange
virker somom dem som køber ikke får de tilbud.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Høre nu om små spiller der har modtaget tilbud om 100% flere gange
virker somom dem som køber ikke får de tilbud.

Jeg ved med sikkerhed at der er både store og små spillere og både nogle som har købt meget og lidt iblandt dem som har modtaget mindst et sådan tilbud inden for det sidste år
 

DeletedUser1617

Guest
Som jeg skrev i mit indlæg så har jeg ikke modtaget et eneste på de 2 år jeg har spillet.
Men glæder mig da til at der så må komme et snart :D
 
Top