plyndring uden kamp ???

DeletedUser

Guest
kan man plyndre en uden kamp...og hvordan kan man det.. jeg er blevet plyndret men der var ingen kamp...og jeg har et godt forsvar.....
 

DeletedUser12

Guest
Du kan plyndre en anden en gang inden for 24 timer efter han har haft overvundet dit forsvar. Har vedkommende ikke haft vundet over dig inden for de foregående 24 timer af plyndringen så er det formentlig en bug som så skal anmeldes til support.
 

DeletedUser774

Guest
Jeg er ikke helt med på hvad dette svar indebærer - kan man plyndres uden kamp eller ej? Eller skal man "plyndre tilbage" inden for 24 timer (og hvordan ved man, hvem der har plyndret)?
 

DeletedUser

Guest
der en spiller som angriber dig. inden for de 24 behøver han ikke angribe dig længer så kan han bare plyndre dig uden kamp.

og jeg ved alt om hvornår man kan angribe naboer skolehaven. dette er en spiller som angriber dig 1 gang med kamp. og så venter han til de 24 timer er gået så kan han angribe dig igen UDEN kamp og bare plyndre dig.
du kan gå i beginhedshistory der står hvem der har angrebet dig tid og det helle.

det der jeg kan se han gik i kamp med mig men tabte. i dag kl.10 kom han igen og plyndre uden kamp. alt der sker kan du se i begivenheds histori
gå i rådhuset nyder fanen og begivenhedshistorie der står det helle.

hvem som har hjulpet dig og poleret og hvem som har angrebet din by
 

DeletedUser

Guest
se på denne spiller ropox.

ropox.jpg
sender den lige til support.
 

DeletedUser

Guest
Hej chreen
Du er blevet angrebet i går kl. 22.25, og modstanderen vandt over dit forsvar...
Han har nu de kommende 24 timer, hvor han kan plyndre dig 1 gang - dvs. frem til kl. 22.24 i dag..!!
Kl. 11.24 har han så plyndret dig, hvilket ligger indenfor de 24 timer...
Efter de første 24 timer kan han angribe dig igen (kl. 22.25 senre i dag), og vinder han endnu engang over dit forsvar, får han igen 24 timer til at plyndre dig 1 gang.
Med andre ord, er dit eksempel helt efter reglerne - kl.22.25 var der måske ikke noget særligt at plyndre i din by, hvorfor han kom igen senere (indenfor 24 timer) for at prøve lykken... Modstandere, som vinder over dit forsvar kan dog kun plyndre 1 gang per sejr indenfor 24 timer, så hvis du bliver plyndret 2 gange af samme spiller indenfor 24 timer efter et angreb er der en bug i spillet...
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
se på tiden for den spiller. og se der var ingen kamp i den øverste.
det øverst og nederest i skal fokusere på i udklippet. ser mærkligt ud. tror det er et hak ikke en bug.

har sendt den til support.
 

DeletedUser66

Guest
Ham der angreb dig vandt, og plyndre dig ca 12 timer senere. :cool:
 

DeletedUser

Guest
bandit se tiden han vil vente i 11 timer før han fortager en plyndring. vil du angribe spiller og bare vente i 11 timer før du vælgere at plyndre ham.

i den tid kan du ikke forlade spillerens by. for hvis du gør det UDEN at plyndre, vil du ikke kunne komme tilbage og plyndre senere ikke 11 timer sener.

her i ligger det at denne spiller venter uden at spille spillet i 11 timer. bare for at plyndre en rishytte....

for mig ser det bare underligt ud bandit.....prøv at vær logisk her. vil du gøre det på den måde..?????

;)
 

DeletedUser

Guest
man kan ikke komme tilbage til en by. 11 til 12 timer efter at du har kæmpet. har jeg selv prøvet. virker ikke.
så snart du har kæmpet og forladt den spillers by, kan du ikke vende tilbage og plyndre som det passer dig.

så den virker ikke firedrag. men jeg venter på support og deres svar.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har selv prøvet at angribe en modstander (hvor jeg vandt), men der var ikke noget jeg ville plyndre. Senere på dagen kom jeg tilbage til modstanderens by, og nu var hans produktion af vin færdig, hvorefter jeg plyndrede alt hans vin..!! Imellemtiden havde jeg spillet videre, angrebet andre naboer, høstet forsyninger osv. osv.
Det samme har andre gjort ved mig - altså ventet mange timer med at plyndre ;)
Hvis du ikke kan vende tilbage til en modstanders by (en som du selvfølgelig har vundet over), så er det her der er en bug - som sagt kan man forlade modstanderen og vende tilbage for at plyndre, så længe det er indefor 24 timer fra et angreb man har vundet..!!
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser12

Guest
Efter du har vundet en kamp, så vil der hver gang du vender tilbage til den spillers by få knappen plyndre op indtil du har gjort det eller til der er gået 24 timer, hvorefter du atter både kan angribe, polere og motivere.
 

DeletedUser796

Guest
Som du kan se i billedet i #5 var Ropox i stand til at bryde gennem dit forsvar kl.22.35 igår.
Dagen efter da han spiller motiver og polere.
Da han når til dig kan han kun plyndrer dig, og ikke andet.
Du klager over at han plyndrer en rishytte,det kunne være meget være.
Det lyder som om du er kværulant.
 

DeletedUser

Guest
Jesus det har ikke noget med kværulant at gøre...det strategi ikke andet enten var det en bug eller ej. stadig er du ansvarlig for at hvis du mistænker bugs eller fejl at melde det til support. da jeg ikke var bekendt med denne funktion oprettede jeg denne tråd.
hvis du ser tråden står der hjælp som overskrift. hvis man ikke skrev i tråden ville du kede dig.

så i stedet for dit bavl så brug dine ord til at hjælpe andre ellers skal du ikke svare på en tråd. det kan du gøre i diskusion tråden. ;)
 
Top