Point ved nederlag

DeletedUser

Guest
Hejsa,,

Ved ikke om det har været oppe før, men !!
Finder det lidt (meget) problematisk at man via nederlag i offlinedelen bevidst kan lade sig tabe og få points...
Har set passivt til et stykke tid nu, men finder det belastende at man kan udnytte det så direkte som det pt foregår...
Med det mener jeg at "vi andre" kæmper en fair kamp, mens man kan se den samme gut øge sine kampe fra 3-500 uden at få points i pvp tårnet...

Efter min holdning burde der på en eller anden måde indføres en begrænsning i offlinedelen, da man med 8 spydmænd i starten af spillet og selv efter en uge, fortsat kan tjene stort på at tabe kampe til prisen af få forsyninger og guld...

En løsning kunne være at man kun fik 10% af de reelle point hvis man tabte, men ved ikke... Er jeg ene om at mene dette?

Mvh. Chris-R
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser66

Guest
Ja, man får almindeligt points selv om man taber, det vidste jeg ikke. Man får vel points for næsten alt, tror jeg.
Men hvad menes der med "fortsat kan tjene stort på at tabe kampe til prisen af få forsyninger og guld..." ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg må indrømme, at jeg heller ikke vidste det, men der er kommet mere fokus på det nu, og vi er en del Community Managere der ikke bryder os om det, da vi ikke kan forbyde jer i at spille uden at tabe. Så vi arbejder på at gøre det ved det, forhåbenligt.

Jeg holder jer opdateret.
 

DeletedUser

Guest
Vi får en hotfix i dag (hvis den ikke allerede er implementeret), som stopper for denne udnyttelse af pointforøgning. Det vil sige, at man ikke længere vil få point når man giver op.
 

DeletedUser

Guest
Det er en god start,,
Men der bliver ikke ændret ved udnyttelsen af bevidste nederlag?
Et simpelt tiltag kunne være evt. at lave et loft for hvor mange tabte kampe man kan få point for om ugen..

Mvh. Chris-R :)
 

DeletedUser30

Guest
Kan vi ikke få stoppet det med at man få point nå men taber sine kampe? For der er alt for mange point i det, i forholdt til at vinde sine kampe. Se bare på Brisgard

Mvh
ATH5
 
Jeg må indrømme at jeg er chokeret over at høre at man kan få point ved at tabe kampe, det er da ødelæggende for spillet.
jeg var af den opfattelse af at man kun fik point for vundne kampe, samt at man fik færre point for de vundne kampe hvis man mistede/ fik sårede enheder.
reelt burde man da tabe point, hvis man taber/ trækker sig fra en kamp, ellers er det da hul i hovedet.
 

DeletedUser12

Guest
Vi får en hotfix i dag (hvis den ikke allerede er implementeret), som stopper for denne udnyttelse af pointforøgning. Det vil sige, at man ikke længere vil få point når man giver op.

Som nævnt så skulle buggen være løst. Hvis I oplever det modsatte så hører vi gerne om dette. På forhånd tak :)
 

DeletedUser30

Guest
I den hotfx blevet det gjort så man ikke få point hvis man opgiver en kamp, men man få stadig point hvis man taber sine kampe
 

DeletedUser12

Guest
Ah... jeg hører lige ad om det er sådan man ønsker det skal fungere. :)
 

DeletedUser

Guest
Som det ser ud nu, vil der ikke blive lavet om på point ved tab, men jeg forsøger også at få mere opmærksomhed på emnet. Hvis man har været hos os i et stykke tid, så ved man også at der skal tålmodighed til, før vi kan være heldige at se en ændring. Jeg gør dog hvad jeg kan.
 
vi ved godt det tager tid, men det er ulogisk den måde kamppoint tildeles på.
Hvis jeg angriber en af mine naboer og sejre, får jeg point og han mister point, men hvis jeg taber/trækker mig fra kampen så mister jeg ikke point og han får ikke point, det er da ulogisk. Der burde da være en straf (udover de evt. mistede enheder) ved tabte/trukne kampe. Samtidig burde forsvaren ved tabte kampe da have en bonus for sit forsvar, ellers er der jo ingen grund til at have et forsvar (hvis man er over sine forsyninger og varer når de er klar), det giver jo bare angriberen endnu flere point samt point til dueltårnene.
til gengæld synes jeg det er meget fint at points øges/minskes ud fra hvorledes tilfredsheden er i angriberens by (det er helt i orden at man kan risikere 0 point i en vunden kamp ved 50% tilfredshed, bare man ikke får negative point).
 
Senest redigeret:

DeletedUser30

Guest
Som det ser ud nu, vil der ikke blive lavet om på point ved tab, men jeg forsøger også at få mere opmærksomhed på emnet. Hvis man har været hos os i et stykke tid, så ved man også at der skal tålmodighed til, før vi kan være heldige at se en ændring. Jeg gør dog hvad jeg kan.

Måske hvis vi ligger nogle tal på bordet, vil det måske gå lidt hurtigere :)

Verden: Brisgrad
Spiller: hoffnix
Point og vunden kampe den 15/10: 57.325 point og 244 vunden kampe
Point og vunden kampe i dag den 21/10: 102.619 point og 244 vunden kampe
By point: ca 6.800 point
Det vil sige at hoffnix har fået 45K+ point i løbet af en uge, uden at vinde nogle kampe,
Han har bygget for ca 2.500 til 3.000 point i byen i løbet af ugen, og som byen stå nu vil han få 2.940 mønter i timen og 3.840 forsyninger i timen hvis han tager forsyninger hver 5 min (5 min = 320 forsyninger) hvis har så har køre 24/7 + glæde bonus. det giver 592.704 mønter og 774.144 forsyninger og efter som man få 1 point for hver 300 mønter og forsyninger man indsamler, så giver det lidt unde 4,6K point
45K - 3K - 4,6K er = 37,4K point som han har fået ved at tabe sine kampe i løbet af en ugen.

Ved godt han ikke har indsamler 24/7 men det var for at se hvor meget han kunde få
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig med alle her. Det er dybt problemtisk at man på den måde kan udnytte spillet på, og hente ekstrem mange point hjem. Der er flere folk som kæmper flere timer om dagen for at få at stige i point, imens han bare skal kæmpe og tabe. Og med autoplay på full speed, tager det ikke lang tid for ham.

Håber I snart får løst dette problem.

DBH
Svendfisker
 

DeletedUser30

Guest
Kan vi ikke en gang for alle, få stoppet det med at nå man tabe sine kampe så få man point.
For nu bliver den metode også brugt på Cirgrad :(
 

DeletedUser380

Guest
Har lige, grundet nysgerrighed, forsøgt at tabe et par kampe.
Det gav absolut ingen point. Hverken med en enkelt Spydkæmper, der ikke nåede at gøre skade, eller med fire Spydkæmpere der nakkede to Slyngeskytter.

Korrektion: Jo det giver lidt, når man gør det rigtigt..... Beklager.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg forsøger lige igen at skabe opmærksomhed på dette. Det er vist gået i glemmebogen og det er jo ikke acceptabelt.
 
Top