Positiv feedback om forhandlinger i KE

Morten70

Medlem
Hejsa
Et rigtig fedt tiltag er kommet til i forhandlinger i KE. som jeg rigtig godt kan lide :D
At tidligere forgæves placerede varer i en position, ikke langere kan placeres i samme position, selvom varen stadig er i "spil"
Stort tak til spiludviklerne for dette
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Desværre hader jeg denne ændring, Jeg bliver forvirret og har svært ved at følge det system jeg bruger når jeg ikke kan hvad jeg har tilbage.
Det har været på Beta fra før jul og jeg kan ikke lide det, jeg ville gerne kunne disable det.
 

Badgy

Nyt medlem
Synes også det er et lidt træls tiltag - omend nok fint, når man lige har vænnet sig til det. Ville heller ikke have noget imod en indstilling til at slå det fra.
 

Morten70

Medlem
Kan da godt blive irriteret ja, men hvad der er meget mere væsentlig og grunden til min glæde, er at den sparer mig for en del diamanter over tid. når man har hovedet et andet sted og får trykket en vare ind et sted, hvor man har haft den i forvejen (fordi det lige passer i det system man bruger)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har det modsat, den funktion koster mig diamanter fordi jeg bliver forvirret og laver fejl.
 
Top