Præmier i KE

DeletedUser2186

Guest
Jeg ved denne har være oppe før men det hjalp åbenbart ikke. Så jeg prøver lige igen.

Hvorfor er præmierne så ubrugelig i KE og hvorfor er der generelt ingen sammenhæng mellem deres værdi og placering?
Jo længere du har spillet jo dårligere er KE for dig.

Jeg er ikke engang top spiller men jeg har f. eks. følgende på lager

Terrasselandbrug 21
Ælste ansigt 46
Solgudens port 98
Ønskebrønd 22
Ungdommenskilde 23
Rituel flamme 49
Sejrstårn 64

Dette er bare et lille udpluk af efterhånden ubrugelig gevinster.

Tillgengæld så ligger min % chance for at vinde 100 FP på under 2%.

Jeg kan nemt få 20 guldnisser men de udløser stort set kun bras.

Under en guldnisse kan man vinde 100 FP eller 400 MD ??? Hvordan kan man sammenligne 400 MD med 100 FP???? Selv da jeg var helt i bund med MD var 400 latterligt. (Lige nu har jeg over 6 mil på lager)

Mit forslag er at man enten ændre gevinsterne for alle eller også for dem der har lagret fuldt.
En anden metode kunne være at sige at templet over level ?? udløste en ekstra nisse der gav mere seriøse gevinster
Eller
Man kunne lave en ny SB hvor man kunne vægte hvilken gevinster man helst ville vinde og så blev procenten derefter.

Under alle omstændigheder så undre det mig at jeg åbenbart er den eneste der ikke kan bruge gevinster i KE til noget som helst. Kun når jeg vinder Diamanter på level 4, Læg byg på lager eller FP så er det det vær. Men med mine % chancer så er langt de fleste KE spild af min tid.

MVH
Wiile
 

Kurtie11

Nyt medlem
Fuldstendig enig med Wille
Har et lager med masser af l....
som kan ikke bruges på grund plads mangler.
Og ikke relevant til mig kan man ikke i det mindste bytte med de andre tidsalder hvor man er?
 

DeletedUser3060

Guest
Det kunne da være fedt, hvis i kunne få lov at sælge det det for varer.

Så kunne det da give glæde hos andre.
 

DeletedUser2914

Guest
Jeg har ikke spillet så længe endnu, men ser allerede tydeligt problemet. Jeg undrer mig også lidt over, at selv de sjældne relikvier giver så megwt junk, der er ikke stor forskel på gyldne og de turkise.

Solgudens port og den ældstes ansigt kan bruges, når man skal skaffe glæde i en fart, men alle de store bygninger ligger blot og fylder.

Et forslag kunne være, at man kunne sælge bygninger direkte fra lager, i stedet for at slulle bygge dem først, dvs skaffe plads til at bygge dem først

Et andet forslag kunne være, at bygninger, som ikke normalt købes for mønter og forsyninger, kunne sælges for et beskedent antal diamanter, fx 10 % af hvad de ville koste at købe, så man dog fik lidt glæde af præmien.

Et tredje forslag kunne være at man opgav den der smålige opdeling på lageret af bygninger på forskellige aldre, jeg har fx stammepladser, porte og ansigter liggende 3-4 forskellige steder hver.

Et opklarende spørgsmål: Hvad er MD? Den kan jeg ikke greje...?
 
Top