problemer med adgang til Arvahal

er der andre som oplever problemer med at logge på til Arvahal?

mit problem er at loadingen stopper mellem 61 - 65% i loadingbilledet, og ved genopfriskning bliver den ved med at stoppe mellem 61 - 65% (skiftende 61,62,63,64,65% random)

jeg har ingen problemer med at loade Brisgard og Cirgard samt betaserveren Dunarsund

Browser Internet Explorer (er opdateret)
cache er prøvet slettet uden at det giver noget

Support er orienteret, men kan åbenbart ikke give nogen forklaring/hjælp andet end prøve en anden browser (hvilket jeg ikke fatter, når de andre verdener kører rimeligt nok)
og som I jo nok kan forstå er jeg ikke den største EDB-nørd ;)

hvis der er andre som har problem eller løsning på ovenstående så må I meget gerne melde ind
 

DeletedUser5

Guest
Hej Vakini.

Jeg kan da skrive at jeg fint uden problemer kan logge på Arvahal.

Så ja, har du prøvet med Firefox ? Internet explore er virkelig en dårlig browser at bruge.
Hvis du kan selv, så prøv også at slette "midlertidige filer" i din browser.
Igen hvis muligt, har du prøvet andre pc'er ? altså for at se om det er din nuværende pc du bruger som laver ballade, eller om det er din profil i sig selv som laver balladen.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du svarer tilbage på din ticket skal jeg nok prøvet at hjælpe dig videre. Men du må forstå, at i problemer som disse så gælder det om at elimenere de forskellige muligheder, der kan være årsag til problemet. En af de muligheder er, at prøve fra anden browser for, at teste om det er i browseren eller om det er noget andet. Du skal ikke nødvendigvis skifte browser af den grund.

Jeg er slet ikke færdig med, at forslå eventuelle løsninger i din ticket, men man må være tålmodig og tage det step-by-step.

Mvh. Brain
Supporter
 
Top