Produktudvikling - Emnefelt i Beskedboksen

DeletedUser443

Guest
Hej

Jeg vil gerne foreslå, at der i "Beskeder" var et emnefelt som gik igennem hele tråden.

Når vi spiller, bruger vi "Besked" som "Live-chat". Hvilket betyder at der er en livlig aktivitet om alt muligt. Det er med til at sikre et sammenhold i klanen og det er også både sjovt og hyggeligt. Imidlertid har det den ulempe, at hvis man vil sende en klanbesked som er vigtig at alle læser, drukner den meget nemt i mængden, og de spillere, der ikke lige sidder ved PC'en når den sendes misser den let.

Man kan godt starte en besked med "VIGTIGT" eller "INFO TIL ALLE" eller ligende, men første gang, der er en der kommer til at svare på beskeden forsvinder den identifikation, idet det er sidste besked i tråden der ses.

Derfor ville det være rart med et emnefelt som kun den oprindelige afsender kan skrive i (altså den der oprindeligt oprettede beskeden) og at det emne så fremgår på alle beskeder i den tråd. Så kan man gemme denne tråd til emnet er færdigbehandlet og hver gang der er replik/duplik spillere imellem forbliver emnelinen synlig i alle beskeder, indtil tråden afsluttes/Slettes.

Jeg håber i vil overveje dette og få det med på en af jeres kommende opdateringer/releases.

På forhånd tak.

Zeus

P.S. Jeg vil opfordre alle, der også gerne ville have ovenstående om lige at smide 2 ord, der tilkendegav det, da det åbenbart har indflydelse på den endelige beslutning om udvikling - hvor mange der ønsker tiltaget. :eek:) Pft. Zeus
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
super god ide:D
jeg bliver selv bombarderet af beskeder, så det kunne være rart at kunne skelne mellem
det vigtige og det ligegyldige.
 

DeletedUser443

Guest
Ja det er det nok - Ligesom hvis du sender en mail i f.eks. Outlook, så er der en linie/felt, der i Outlook hedder "Emne" og der skriver man hvad mailen/beskeden drejer sig om. Tilsvarende "Re.:" eller "Vedr.:" i gamle forretningsbreve :)

Så jeg tror det er det - og kan til min glæde se at det er sendt ind - så du må gerne skrive "sendt ind i min tråd også, så den bliver lukket.

Igen tak for hurtig eksp. :eek:)

Zeus

P.S: Hvis det er muligt ville det måske også være hensigtsmæssigt med et lille rullegardin, hvor man kunne vælge hvilken "Verden" beskeden var skrevet fra/drejede sig om...
 
Senest redigeret af en moderator:
Top