provins vs belønning

DeletedUser

Guest
I skrivende stund er det 4 timer siden jeg startede med spillet, så bær lige over med mig hvis det er et dumt spørgsmål :)

Jeg har fået den forståelse at når man klare en provins, så får man en belønning.
Som jeg har forstået det, skulle jeg pt. have fået, blomster, klippe, udvidelse samt adgang til spillerturneringer...
blomster og klippe står til at det skulle ligge i varelager, men der ligger intet. Jeg kan heller ikke finde udvidelse under udvidelser.

Hvis jeg har misforstået noget, må i meget gerne fortælle hvad de ikoner der sidder på en provins så betyder.
 

DeletedUser

Guest
For hver tidsalder kan du bygge og dermed producere 5 forskellige slags varer.
For hver tidsalder er der desuden 2 provinser med en bestemt type råvare. Når du har overtaget hele provinsen med en given råvare, vil du kunne producere den tilhørende vare med bonus. Dvs. uden bonus kan du producere 1 stk. på 4 timer, men med bonus kan du producere 5 stk. på 4 timer. Du får en tilsvarende bonus, hvis din produktion af varer sættes til 8 timer, 1 dag eller 2 dage. Med andre ord, får du ikke blomster og klippe i dit varelager, men det giver dig bonus, når du bygger et farveri (blomster) og en stenhugger (klippe). ;)
For at overtage en provins skal man overtage alle sektorer i den givne provins. :eek:
For hver tidsalder er der en provins med et turneringstårn, som giver adgang til turnering i den givne tidsalder - for at få point i bronzealder-tårnet må du kun angribe med bronzealder-enheder i din hær. Hvis der er enheder i din hær fra en nyere tidsalder, bliver dine kampe blive registreret i en anden tidsalder-turnering (hvis du vel at mærker har overtaget den provins, hvor det tilsvarende turnerings-tårn ligger).
Hvis/når du har overtager en provins med en turnering, så klik på tårnet, og se, hvordan du ligger placeret i forhold til dine naboer. Ved at vinde kampe over dine naboer får du yderligere point til din rangering i den givne turnering. :)
Nogle provinser giver en udvidelse, når altså alle sektorer er overtaget, og først på det tidspunkt, vil du kunne finde en udvidelse i bygge menuen.
Og endeligt er der provinser, som giver plyndringsgods, når de er overtaget - altså ekstra meget guld eller forsyning. :)
Mvh.
Banditten :cool:
 
Joshlo, det bedste råd jeg kan give dig er at søge ind i en klan (hvis du ikke er det endnu), dels kan du få hjælp af de andre klanfæller, men du vil også få andre fordele (polering, motivering og bedre handelsmuligheder)
 
Top