Rådhus

DeletedUser

Guest
Hey alle.
Nu hvor alle priser stiger for hver tidsalder og rådhuset skifter udseende hver alder, undrer det mig at rådhuset ikke afgiver mere per tidsalder.
Er selv nu i høj middelalder og kan sidde og ærge mig over at rådhuset er så stort og klodset og så afgiver det kun 500 guld.

Evt. en idé at få det til at stige sammen med tidsalderen så er der jo noget at logge ind for at høste sit rådhus og få en god bonus?

Hilsen blazt79
 

DeletedUser

Guest
Alting stiger - det ville være fint hvis daglig bonus også steg.

Iøvrigt (når man nu gerne vil have folk til at logge ind tit) kunne man jo overveje en model, hvor der blev tildelt bonus flere gange i døgnet!!
 

DeletedUser66

Guest
Login bonus findes i mange web spil også i Grepolis som også er inno games
 

DeletedUser

Guest
FOE DEVS burde tage dette emne seriøst og få rettet det til i næste opdatering af spillet. Alt stiger i pris og derfor skal rådhusets bonus naturligvis også rettes til, så den passer til den tidsalder man er i.

En seperat login bonus ville da også være rar, men det er da et absolut minimum at rådhusbonussen bliver opjusteret.
 

DeletedUser

Guest
God idé :)
Kunne man tænke sig en form for renter af sine mønter kombineret med bonus'en fra Rådhuset..??
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
ja det var en god ide :).
og hvis man også fik forsyninger oveni :)
 

DeletedUser365

Guest
Jeg synes bonus'en er fin nok, pladsen som rådhuset fylder synes jeg også er ok, men rådhuset burde have en funktion der gjorde det muligt for den enkelt spiller at veksle mønter med forsyninger, det kunne evt være som dette eksempel:
M = mønter, F = forsyninger
100 M for 75 F
1000 m for 750 F
10000 M for 7500 F

Og det skal selvfølgelig være muligt at bytte den anden vej også :).
 

DeletedUser

Guest
det tror jeg der vil være flere der kunne bruge. mig selv inklusiv :)
 

DeletedUser

Guest
Delen med øgning af mønter for hver tidsalder er indsendt. :)
 

DeletedUser443

Guest
Hej

Jeg har tit undret mig over at betalingen fra Rådhuset ikke ændrer sig, når man stiger i tidsaldre. Jeg synes at det ville være rimeligt at udbetalingen fra rådhuset steg hvergang man kom i ny tidsalder.
 
Top