Rigtige gode idéer som mange gerne vil have

DeletedUser

Guest
Hej Innogames!.. jeg har valgt at lave denne tråd med nogle idéer til forbedrelse af FoE...

1. Reducér konstruktionstiden af at bygge hær f.eks. tager det 1-2 timer at bygge alt fra en stenkaster til legionære. det er alt for lang tid!.. har pt. selv to soldaterkaserne og 2 timer for at få 1 soldat er for lang tid.

2. Reducér produktionstiden af handelsvare dvs. Sten, marmor, tømmer, vin, farve osv. og derudover så kunne man godt producere mere 30 tømmer, sten, vin osv. på 2 døgn det er alt for lang tid for så lidt! handelsvare! og når det ikke er ens specialitet så producere du 6x gange mindre på 2 døgn!.. det er simpelthen for henrykt.

3. det ville være godt og dejligt, hvis man kunne have lidt mere end 8 soldater i krig af gangen.

4. og kunne godt tænke mig, at kunne bruge ens hær til lidt mere end turneringer og overtagelse af sektorer.

mvh. el-hunden
 

DeletedUser

Guest
1. Dette bliver ikke lavet om på foreløbigt. Det er ikke lang tid siden at det blev sat ned med det dobbelte for nogle enheder.

2. Det er ikke meningen at du skal flyve igennem spillet, så handelsvarer tager selvfølgelig tid at lave. Dette bliver der heller ikke lavet om på, og igen skal jeg minde dig om at der er forskellige spillestile. Du får mere ud af at være online oftere end 2 døgn ad gangen, og det er naturligvis fordi, at vi vil have jer til at logge ind og spille. At du ikke producerer alle varerne, som om du har varelagre på kortet, er en del af det taktiske aspekt af spillet, hvor både du og andre er nødt til at handle med hinanden, hvis man vil hurtigere frem.

3. Antallet af enheder i krig er lavet ud fra, at alle skal kunne kæmpe, og stadig have sin pc til at følge ordenligt med uden for megen lag. Så essensen i antallet af enheder er ydeevne, men det kan være at det bliver lavet om i fremtiden.

4. Der kommer mere med kamp senere, som jeg ikke vil løfte sløret for nu. ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej El-hunden :)

Du må være rimelig ny i spillet, alle dine forslag er debatteret på forum før :p

1. Det er helt fint som det er, du kan bare vælge at bygge flere soldaterkaserner så du altid har lidt på lager, har selv 4 bueskyttekaserner så jeg er en af dem der satser mere på at stjæle råstoffer, istedet for at bygge mange vare/produktionsbygninger.. der er trods alt et strategi spil..

2. syntes også det er helt fint som det er, har det fint med at ting tager tid og at det er planlægning og samarbejde i ens klan der belønnes, hvis jeg vil spille noget der går hurtigt tager jeg et spil ludo :D

3. ved ikke helt... så tager det jo endnu længere tid at bygge en hær op efter et nederlag.. var det ikke det du var imod i punkt 1. :confused:

4. du kan læse om deres fremtidsplaner på et link som jeg ikke lige kan finde :s (sikker på Storm kan) hvor de skriver om klanwars hvor flere spillere kæmper samtidigt på slagmarken 2vs2 3vs3 det glæder jeg mig til at høre mere om.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
har spillet det i en uges tid nu :).

men i såfald... tænkte jeg bare at tiden for at bygge en hær kan jo slet ikke sammenlignes med hvor hurtigt du mister dem.
- derudover, jo flere vare jo hurtigere des mere gang vil der være i markedet?
 

DeletedUser80

Guest
Det går an på hvor godt man passer på sin hær :) jeg har da ikke bygget nogle nye mænd i lang tid :)
 
Top