Rise of Cultures

Sabina den Modige

Nyt medlem
Hej alle
Jeg har opdaget at InnoGames har lavet et nyt spil, i stil med FoE, som jeg selv er blevet glad for :eek: Jeg har derfor lavet en kort lille video om det, som jeg har vedhæftet her!
Kort fortalt vil jeg gerne have nogle flere danske legekammerater, både de aktive og mindre aktive. Så er der nemlig også bedre mulighed for alliancer med lige det temperament man selv har ;) Alliancen RoC Danmark har lavet en FB gruppe, som man er velkommen til at gå med i, hvis man er interesseret. Der er kun danskere i og den hedder: Rise of Cultures Danmark.
Spillet har ikke selv et forum jeg kunne finde eller andre sjove ting. De er åbenbart kun på socialmedia :eek: Blandt andet FB, hvor gruppen hedder: Rise of Cultures - Official Group. Blandt andet her kan man få sine nyheder om spillet og få råd af andre spillere :)

Skulle man have lyst til at være med så find spillet i din app store eller download en emulator på din PC og spil med :)

Hav en dejlig weekend
Sabina den modige
 

Sabina den Modige

Nyt medlem
Skulle man have lyst til at vide mere om Rise of Cultures, så har jeg lavet endnu en video, hvor jeg går igennem opbygningen af ens by og hvor det er forskelligt fra Forge of Empires. I kan se videoen her.
 

Sabina den Modige

Nyt medlem
Jeg har denne gang fokus på Skattejagten. Det er en ugentlig begivenhed, som fordrer samarbejde i alliancen. Man kan se med HER for at få en forklaring på hvordan det fungerer :)
 

tjocker

Nyt medlem
Enig med Thomas. M
Dette lyder mere som en salgstale Sabina den Modige fra selskabet bag spillet.
Og du har ikke afvist.
Men kan også se at dato fra Sabina den Modige ligger tilbage til januar/februar 2022. Så mon spillet er så populært..
 
Top