rotering medaljer

john6

Nyt medlem
kan man vende en lang bygning vandret til lang lodret
og hvor hvordan hvor hende kan man tjene medaljer
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej John6
Du kan ikke vende en bygning, og kommer nok aldrig til at kunne det
Du kan tjene medaljer ved hjælp af SB samt bygnigner der giver medaljer, men nemmeste er at tage en plads i en SB som giver mange medaljer
mvh
jmfab
 

Vincentius

Nyt medlem
SB betyder Storslået Bygningsværk. Se nederst i din byggemenu.

Forsiden af vingården er den lange side forrest, hvor også dørene sidder.
Læs eventuelt mere om begivenheden, vingården og markerne her på wiki:
Vingården på WIKI
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej john6

I bunden af dit spil til venstre har du forskellige menu knapper. Øverst til højre i den menu har du din "hærstyring"
Klik på den for at komme ind og se dine nuværende enheder som du har lavet fra dine militær bygninger.

I det nye vindue som kommer op klikker du så på den "røde knap, med et kryds på" og der efter på den enhed du vil slette.
Sådan gør du for det antal enheder du skal slette i din opgave :)
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hvilken tidsalder er du i. Du bygger bronze alder varer bygning.. Så du skal også være i bronze alder eller hvis du er jernalder, men så er det 3 der skal bygges. Men er du i højre tidsalder end jernalder så bliver de ikke registreret.
At samle 40 varer kan også løses ved at handle men andre spiller.
Håber det giver mening.

Mvh
Jmfab
 

john6

Nyt medlem
når at man inviterer en ven der er startet med at spille for man diamanter men har i nogen ide om hvordan man kan se eller få en besked eller ??
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej John
Når du har inviteret en ven, kan du følge hans fremgang samme sted som du invitere. Når personen så har nået en fremgang som udløser en præmie, så klikker du der inde på en knap som udløser din præmie i form af diamanter.
Så du skal selv holde øje, og selv bede om at få præmien udløst, så den kan blive indsat på din spillerkonto.
Giver det mening.
mvh
jmfab
 

john6

Nyt medlem
når at man buldrer forbi det første tårn uden at vide hvad det er og drøner forbi det næste og først meget sent for brug for en der laver tømmer

så er der ingen bust på tømmer mere

er det korrekt eller er det en fejl
 

john6

Nyt medlem
har man kun eks tømmer bust en bestemt tid ? eller er det en fejl ?

hvor længe har man en vare bust ????? til næste tårn er erobret ??
 

john6

Nyt medlem
når at man spiller daglig udfordring mastermind og skal man bruge varer for at spille
lille mg har ikke nok af de varer men når man spiller er de varer så væk ????
hvis de er væk må gevinsten være enorm det koster jo en formue ??
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej John
Vedr Bust og Tømmer, så skal jeg lige forstår helt præcis du mener. Det jeg tror du spørger om er følgende : I de tidligere tidsalder har du kun boost produktion på 2 til 3 Varer. Men der er 5 varer i hvert tidsalder. Derfor skal du bytte varer når du mangler med andre.
Vedr daglig udfordringer. Så er der nogle udfordringer som er dyrere mens andre er billige. Men det du bruger er væk fra dit lager. Derfor er mit råd til dig fordi du ikke er sikker på at få den store præmier hver gang : Vælg med omhu hvilket daglige udfordringer du vælger. Som regel er den til Venstre den billigste. Selv som "stor spiller" som jeg er, er det mange af de daglige udfordringer som jeg ikke bruger tid på fordi jeg syndes udbyttet er for lidt i forhold til hvad det koster.
Håber dette er svar på dine spørgsmål
mvh
jmfab
 
Top