Sabotage fejl

DeletedUser

Guest
hej. når jeg skal saboter en by kan jeg kun gøre det 2 gange så siger den at der er sket en fejl, vi beklager prøv igen senere også lukker den ned, vad kan det være, jeg er selv blevet angrebet og miste en del, så noget må være galt,,,

mvh m-k-jensen
 

DeletedUser12

Guest
Umiddelbart har jeg ingen ide til hvad der kan være galt. Kan du uddybe problemet? Er det efter 2 gange sabotage den samme dag på forskellige spillere eller er det 2 gange sabotage på samme spiller over 2 dage? Sker det lige efter kamp eller når du kommer tilbage for at sabotere? Hvilken browser opstår problemet i? Har du prøvet at skifte browser? har du prøvet at slette cookies/cache/historie?

Mvh Skolehaven
 

DeletedUser246

Guest
Jeg har selv opdaget samme problem, eller det jeg tror er samme problem. Det jeg har observeret er at når man saboterer holder knappen ikke op med at lyse og man kan derfor gøre det en gang til. Derefter kommer så meddelelsen om at der er sket en fejl og spillet genindlæser. Jeg gætter på at det har noget med server responstiden at gøre, dog anser jeg det ikke som et større problem, da den hver eneste gang jeg har testet det har meldt at der er sket en fejl og jeg har derfor ikke kunne drage nogen fordel af det. Det er så også grunden til at jeg ikke har taget mig sammen til at reportere det noget før (har testet det on/off i tre-fire dage)... håber det hjælper ;)
 

DeletedUser

Guest
hej skolehaven, det er når men er ferdig med angribet, så kan men soboter, og det kan jeg kun 2 gange så kommer den fejl, for den siger at den lukker ned, spillet er helt nyt for mig så kan ikke rigtig samline det med noget,, mvh m-k-jensen
 

DeletedUser12

Guest
Ok :) Det er kun meningen at man skal kunne sabotere en gang for hvert succesfuldt angreb. Derfor vil der opstå en fejl når du får lov til at sabotere flere gange, da du allerede har brugt den ene gang du har. Så umiddelbart lyder det som en synkroniseringsfejl imellem serveren og din computer.

Kan I ikke begge nævne hvilken browser dette problem opstår i? Og gerne teste om det også forekommer i andre browsere end den i normalvis bruger. Det vil være meget nyttigt for at kunne genskabe fejlen for udviklerteamet. På forhånd tak :)
 

DeletedUser30

Guest
Hej m-k-jensen
fejlen er som Khorgen siger at saboterer knappen ikke holder op med at lyse efter du har saboterer
Man kan kun saboter 1 gang efter hver angreb og det skal gøres senest 24 timer efter angrebet fandt sted

Mvh
ATH5
 

DeletedUser

Guest
hej, ja men mange tak for svart, det var jo ikke til og vide at men kun skulde kunne gøre det en gang, så det vil sige at men kun kan plynder en bygning af gangen og måske kun få 13 mønter med hjem,, ? jeg bruger firefox som browser, skal nok lige prøve en anden også,,mvh m-k-jensen
 

DeletedUser246

Guest
Jeg bruger Firefox som standard browser og den eneste anden browser jeg har installeret er IE. Når jeg starter spillet i IE går den død i load fasen, så jeg har ikke mulighed for at teste det der og jeg må ærligt tilstå at jeg ikke har synderligt lyst til at installere flere browsere end jeg har allerede. Har lige testet det igen og det var mig ikke muligt at reproducere fejlen på den stak jeg angreb, om det har noget med tidspunket at gøre (antal online spillere/belastning af server/min ringe forbindelse - 4mbit/0,5mbit), kan jeg ikke svare på.
 

DeletedUser12

Guest
Mængden af plyndrings gods er afhængig af hvilken bygning du vælger, og for forsyningsbygninger længden af produktionstiden, som ejeren valgte. Kig evt her for lidt bedre overblik.

Jeg forstår godt hvis du ikke ønsker flere browsere Khorgan. Grunden til jeg spurgte er at jeg ikke selv har oplevet problemet i hverken google chrome eller Opera. Om din forbindelse evt kan have indflydelse er jeg dog ikke IT kyndig nok til at vide.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også oplevet det flere gange og jeg bruger IE alt andet virker dog fint med IE må jeg indrømme
 

DeletedUser

Guest
Edit: Det havde jeg slet ikke regnet med. Prøvede lige i Opera, og den opfører sig ikke på samme måde. Må godt nok indrømme jeg blev overrasket ;)
Det nu ikke fordi fejlen er udslagsgivende for om jeg gider spille eller ej - Og jeg gider nok ikke bruge Opera bare for at få de knapper til at opdatere korrekt.
Men det er nu rart at få indskrænket "problemet".

Knapperne opdatere ikke ordenligt i hverken nightly, firefox, IE eller lolifox :)
Fungere perfekt i Opera, og som skolehaven siger; Fungere det sikkert også fint i Chrome.

Jeg har samme "problem".

Det er simpelthen bare pga. manglende "opdatering" i felterne.
Det samme sker når man f.eks gerne vil motivere eller polere en nabos eller klanmedlems ting.
Efter fuldendt udførlse, lader det til man kan gøre det igen, fordi knapperne lyser. I forsøget på at motivere/polere/sabotere yderligere en bygning melder spillet en fejl (For man må kun tag én delle til frokost!!) som sådan set er rigtig nok :)
Efter at have forladt naboen/klanmedlemmet, så vender knappen tilbage til den rigtige tilstand hvis man besøger ham igen.

Og Jensen, du har ret. Man må kun tage én gang indenfor 24 timer. Men der er ingen som siger du skal tage med det samme.
Du kan altid vende tilbage indenfor de 24 timer (ved at trykke på naboens billede) og se om han har fået andre spændende ting til rådighed.

F.eks er min by fuld af skovhytter, små produktioner og en enkel vingård. Når jeg bliver angrebet af de store (som er lidt mere inde i spillet) venter de også - I håb om jeg sætter en større produktion igang (Hvilket jeg aldrig gør :p). Så hver nabo som bryder igennem mit forsvar, bliver slemt skuffet :p
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har oplevet det samme i IE 64 bit versionen og Chrome - det virker som en ret universel fejl der opstår fra tid til anden - formentlig en manglende synkronisering mellem server og PC.

Må så sige jeg hælder mest til en teori om at det er serveren der er den mest sandsynlige kilde til problemet :hmm:
Alternativt kan det jo være en god gammeldags programmeringsfejl, men synes ikke jeg har oplevet noget mønster i hvornår dette sker..
 

DeletedUser66

Guest
Slet kagerne(cookies) og fejlen er væk, har selv prøvet det.
Det virker når man plyndre men ikke ved mutiver og poler.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top