SB = Hvad skal der til , for at få mere angreb,

DeletedUser352

Guest
Hej til alle.

Mangler info. ang. SB `er.

Hvad giver hver level.

Har læst , at man for 1% mere i angreb og det er for 2 levels.

Jeg har efterhånden lært , at man skal ikke stole på alt , der bliver skrevet.

Så var det ikke rimeligt , at inno , laver en oversigt , så vi ved hvad der er rigtigt.

Og her har jeg ikke brug for , at der ikke er tid , for vi bruger vores tid på det her og hvis og jeg mener hvis at der ikke er tid , så få en mere ind i den gruppen , der skal lave info til os.

Det kan vel ikke være så svært.

Er sku lidt træt af , at læse , alle de beskeder og stadig ikke få info.

Og her tænker jeg ikke på dem der spiller , for de prøver at sende deres egen info , men er sku svært at få et overblik.

SÅ INNO ; SEND JERES INFO UD OG VI SLIPPER FOR MEGEN DEBAT.

Regama Hilser Jer Alle.

PS.

Måske skulle i overveje , at få nogle af de spille , der har været her længe , til at hjælpe jer.

I spiller jo ikke spillet , som vi gør. ( Hved da godt at i har en profil , men i er langt bag efter og i siger at i ikke har tid og tror da , at der er nogen der gerne vil hjælpe ).
 

DeletedUser12

Guest
De der eksisterer for de første 10 niveauer er spillerguides der er kopieret herind og oversat. Innogames har på intet tidspunkt udgivet en fuld oversigt over hvad de forskellige SB giver.

Da jeg overtog omkring 1. april søgte jeg teammedlemmer, blandt andet til forum, hvor man kunne være en del af at sikre gode guides og stats til alle. Der var ingen ansøgninger. Dragon som er forummod søgte som supporter. Så den megen hjælp er desværre ikke tilgængelig. Jeg har selv planer om at udvide den der er til niveau 20, men hjælpen er der ikke så det kan kun ske efterhånden som jeg har tid til det.
 

DeletedUser352

Guest
Hej.

Ja , så er det ikke nemt.

Men kan man få at vide om det er rigtigt , at der skal 2 levels til , for at få 1% mere til angreb.

Regama Hilser.
 

DeletedUser355

Guest
Aachen level 11 giver 31%. Det tog mig cirka 5 sekunder at finde ud af det;)
 

DeletedUser12

Guest
Så vidt jeg er orienteret stiger de lineært med ½% for hvert niveau i bonus til dine angribende enheders angreb og forsvar. Dette er ikke noget jeg har fået bekræftet. Den halve procent rundes op. Derfor er der 31% ved niveau 11.
 

DeletedUser809

Guest
De der eksisterer for de første 10 niveauer er spillerguides der er kopieret herind og oversat. Innogames har på intet tidspunkt udgivet en fuld oversigt over hvad de forskellige SB giver.

Da jeg overtog omkring 1. april søgte jeg teammedlemmer, blandt andet til forum, hvor man kunne være en del af at sikre gode guides og stats til alle. Der var ingen ansøgninger. Dragon som er forummod søgte som supporter. Så den megen hjælp er desværre ikke tilgængelig. Jeg har selv planer om at udvide den der er til niveau 20, men hjælpen er der ikke så det kan kun ske efterhånden som jeg har tid til det.

Spillerguides udgivet under community manager navn? Lyder ikke rigtig som en spillerguide gør det?
Alle andre FoE forum har dem også under comunity mangere navnet..

Synes eller vi brugte meget tid på at få forklaret at når du skrev noget, i et eller andet indlæg her på forummet, så var det officielt?? Det er det måske ikke mere?
 

DeletedUser12

Guest
Den ligger under: Guides
med beskrivelsen: Guides skrevet af spillere, for spillere.
 
Top