SB og brug af FP ???????

DeletedUser1111

Guest
Hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor, skal jeg trykke 150 gange på min mus når jeg vil lægge 1500 FP i en SB ???????????????????? Spild af tid og det er mange gange man gør det pr. dag.
Få det dog rettet så man har en 100 FP knap...................... evt. lav den så man skal sætte et flueben, hvis man vil aktivere den, så de mindre spillere ikke kommer til at trykke ved en fejl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prøv evt. også med en diamant masse PO/MO og vennernes kro støttes samtidig.......... for samme pris som man tømmer sin by = 5 diamanter............

JEG ER TRÆT AF SPILLET PT. INTET BLIVER FORBEDRET, MAN SPILDER SÅ MEGET TID HVER DAG................. PÅ INGENTING........

Ros skal i have for de nye udfordringer i MARS og nye settelments :) men det er også det.......................... :(
 
du glemte en ting pedelarsendk:

Hvorfor kan man kun købe et FP ad gangen når der bruges mønt optjent i spillet? hvorfor er der ikke et felt/ linieal hvor man skriver hvor mange FP man vil købe for mønt, hvorefter der så kommer frem det antal mønt de koster, samt bekræftelsesfelt på at man vil betale det angivne antal mønt???
 
Top