Set All funktion

DeletedUser308

Guest
Nu er jeg jo et dovent svin, så da opsamlingssystemet blev ændret for noget tid siden efterhånden til at man kunne holde knappen nede og samle alle mønter/forsyninger/tropper/varer sammen på engang var jeg en glad dreng, og forventede at det bare var et spørgsmål om tid før at der kom en tilsvarende funktion for at sætte forsyninger i gang.

Altså man checker en set-all funktion til fx timedrift på forsyninger og derefter på samme måde som opsamling kan sætte alle produktionsbygninger igang med produktionen i stedet for at skulle klikke på dem alle sammen enkeltvis... For mit eget vedkommende har denne manglende funktion den direkte konsekvens at jeg ikke gider fylde min by med små produktionsbygninger da jeg ikke gider alt det klikkeri for at få dem igang, ligesom at jeg ikke gider køre korte produktionsperioder fordi jeg ville blive vanvittig inden der var gået en time...

At min mus så samtidig er lettere defekt så den ind i mellem dobbletklikker af sig selv gør slet ikke tingene bedre da jeg alt for ofte skal stoppe en produktion og forsøge at ramme den rigtige igen, eller hele tiden skal "flytte" byen, så den ønskede produktion er samme sted som bygninger, gør det jo ikke specielt meget bedre...

Så for alle os dovne mennesker kan vi ikke få en set-all funktion, TAK!
 

DeletedUser17

Guest
Jeg syntes det er en god idé, "Set alle produktionsbygninger til 1 time" klik, så de igang, det kunne være fantastisk :) Rigtig fed idé Oolon
 

DeletedUser

Guest
du kan bare holde knappen nede på musen og føre den over alle bygninger og problemet er løst :)
 

DeletedUser

Guest
du kan bare holde knappen nede på musen og føre den over alle bygninger og problemet er løst :)
Sådan som jeg læser Oolon Colluphid's forslag handler det om at sætte produktionen i gang samtidig for alle bygninger, og ikke at høste, hvor man netop fører musen hen over byen..!! ;)
Et udmærket forslag i øvrigt...
Mvh.
Banditten :cool:
 
Top