Skattejagten

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Skattejagten



Skattejagten er en hel ny funktion, som er blevet aktiveret i dag på alle verdener. I finder skattejagten på venstre side af skærmen i jeres by.


  • Hvert trin på kortet giver en belønning efter et vist tidsrum.
  • Hvis belønningen bliver opsamlet i tide fortsætter skattejagten.
  • Hvis belønningen ikke bliver opsamlet inden for den angivne tid, starter skattejagten forfra.
  • Skattejagten starter først efter man har opfundet Kultivering.

Hvis I holder musen hen over en kiste kan I se de belønninger, som kan findes i den pågældende kiste.

Vi håber at I syntes godt om den nye funktion.

Med venlig hilsen

Jeres FoE team
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1245

Guest
Hvordan kan det være at vi ikke for bonus igennem Chateau frontenac som ved andre begivenheder?
 

DeletedUser1303

Guest
Jeg synes ikke rigtig om den, ikke nogen opgaver, kun at man skal bruge tid på at trykke et par gange. Ingen udfordring.
 

DeletedUser66

Guest
Heller ikke noget brugbart.
den første kiste fik jeg 1600 guld, batter ikke meget til de 211 millioner jeg har i forevejen, kan se at den største kiste er der 5% chance for et stk militær, har over 100 stk af dem. haha
 

DeletedUser1138

Guest
Njah, det er lidt skrabede gaver - he he he - det er vist en leg for de helt små spillere - og dem, der synes, det er sjovt at være på hele døgnet. Personligt vil jeg prøve at sætte det i gang omkring kl. 12.00, for så har jeg regnet ud, at den kan klare de 8 timer over natten fra 9 - 5 og så kommer jeg jo på igen inden job næste morgen, men om det nogensinde lykkes mig at ramme det i min frokostpause ved jeg ikke. (Og om jeg får samlet op på timetal til kl. 9 om aftenen) Ikke endnu i hvert fald. Men som firedrag siger - så går jeg jo kun glip af et stk.
militær, hvis jeg ikke når det, så det overlever jeg nok ;)))
 
tja, nogle af de gode præmier er jo da også FP-pakker (hhv. 2 FP og 5 fp i de 2 4-timers og 10 fp i 8 timers) samt vare-pakker (5 x 5 vare fra din tidsalder i sidste 4 timers og 10 x 5 varer i 8 timers), og mønt/forsyninger kommer jo lidt an på i hvilken tidsalder man er, og for mit vedkommende er mange bække små, jo med til at give en stor å ;)
-
og jeg kan da se meget store muligheder med tropperne, især i starten af en ny tidsalder.
 

DeletedUser1138

Guest
Det er sandt, Vakini. Jeg er også svært glad for FP, så jeg kæmper også for at komme op i de der 4 og 8 timers skatte, så jeg evt. kan få del i dem. Faktisk er mine FP ved at være ret dyre, fordi jeg køber så mange af dem, så... Alle FP pakker er meget velkomne hos mig.
 

DeletedUser1639

Guest
Man kan jo bare ignorerer det lille ikon, og så bare lade vær med at udføre skattejagten :)
 

DeletedUser1347

Guest
Hej Vakini

Personligt syntes jeg (som forholdsvis ny spiller) at alle nye tiltag er sjove. :) Dog fik jeg her til morgen 8 timers kisten, som var en "Varepakke", men jeg kan ikke se hvad den har givet? Skal jeg forstå det sådan på dit indlæg, at man får 10 x 5 uspecificeret varer fra ens tidsalder? Syntes nemlig ikke jeg fik en "heads-up" med, hvad jeg reelt havde fået. :)

//Achilles
 

DeletedUser1245

Guest
Hej Vakini

Personligt syntes jeg (som forholdsvis ny spiller) at alle nye tiltag er sjove. :) Dog fik jeg her til morgen 8 timers kisten, som var en "Varepakke", men jeg kan ikke se hvad den har givet? Skal jeg forstå det sådan på dit indlæg, at man får 10 x 5 uspecificeret varer fra ens tidsalder? Syntes nemlig ikke jeg fik en "heads-up" med, hvad jeg reelt havde fået. :)

//Achilles

Jeg ønsker også et svar på hvad det er man får i varepakker og om det stiger med tidsalderen?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
En varepakke i 4 timers kisten er 3 af hver type varer fra din nuværende tidsalder
En varepakke fra 8 timers kisten er 10 varer af hver type fra din nuværende tidsalder
 

Ambrosius

Nyt medlem
Jeg syntes den grønne vinge er ret irriterende at se på. Jeg kunne som mange andre ikke drømme om at spille med da gevinsterne ikke står mål med arbejdet :)
Jeg efterlyser som flere andre en måde at SLÅ tilbuddet om at spille med FRA.
I det mindste kunne man vel indrette spillet så den grønne vinge ikke lyste op.

Hilsen Ambro.
 

DeletedUser1100

Guest
Jeg holder med Lederen & firedrag denne Skattejagt er spild af tid, have håbet det var indset på Beta, for kan kun sige man får ikke belønning for få dem alle så det bedre bruge fp i sb og handle den giver ikke noget man ikke får ved et godt fællesskab, og personligt ville jeg ikke bruge tid på denne skattejagt, har prøvet giv det chancen på beta, og have håbet det var en døgnflue og den bliver fjernet igen.
mvh Micker
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1640

Guest
Det er så nærig en opgave det her...

Det er faktisk kun irriterende at skal bruge tid på det trykken, kan man ikke fravælge så man ikke bliver forstyrret af dette ligegyldige tiltag...

8 timer = 15 medaljer... Tager i p*s på os..? Jeg skal bruge flere tusinde...

Sørgeligt...
 

DeletedUser66

Guest
Jeg nyder de 600 forsyninger jeg kan høste, bare en skam jeg ikke kan se at de tæller ind, der står bare 47,4M. :)
 

DeletedUser1746

Guest
Kan se at mange gerne vil have at den bliver fjernet.
Men samtidig er der nogen af os "mindre" spillere der er glade for den.

Så hvad med at lave en funktion hvor man kan slå den til/fra? :)
Det ville tage hensyn til begge parter :)
 
tja, MissLindell, jeg ville ønske der blev lyttet til det forslag jeg tidligere stillede, hvorved vi kunne slå ikonerne på alle quests til/fra på samme måde som vi kan med chatten, dog således at de quests som bliver opfyldt popper frem når de opfyldes.
-
Og til de som er utilfredse med opgaven og de præmier vi får, kan jeg kun sige mange bække små..., og hvad gav huse og fabrikker i starten af spillet?, se det dog som en gratis måde at få lidt på.
-
Personligt er jeg glad for opgaveserien, og ser da frem til de muligheder det giver, især når der dukker en ny tidsalder op (varer/enheder/bp).
-
For pokker prøv dog at "se osten, i stedet for at fokuser på hullerne"´(hvor var det svært for mig at skrive det)
 

DeletedUser66

Guest
Hvis nu opgaverne/skattejagten passer til lvl eller tidsaldre man er i, vil der ikke være den kæmpe forskel.
 
Top