Soldater

Soldater det tar en evighed at lade soldater op det kommer selvfølgelig an på hvor langt ,man er i spillet kunne man ikke gøre sådan at uanset om man er ved spillet eller ej skulle de kunne lades op automatisk indtil der ikke er flere at lade op :) bare en ide når nu vi har slagmarkerne
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg ved ikke helt hvad du mener med 'lade op', men hvis du mener helbrede (fjerne de røde prikker), så sker det ganske automatisk uanset om du har spillet åbent eller ej :)
 

DeletedUser3325

Guest
Tiden det tager afhænger af om det er slyngler eller TA kriger og dennes tidsalder, men også især hvilken Lvl din klan har.

Men det sker automatisk som hyrdinden skriver.
 
Nej jeg mener at hvergang skal man trykke for at helbrede ellers så for man jo ikke flere før man har aktiveret efter helbredelse hvis de kunne gøre det automatisk uden at ,man skal trykke på helbred
 
Senest redigeret:

DeletedUser3325

Guest
Du ved godt at det koster diamanter at gøre dette. Tror ikke mange inkl mig selv ønsker at der betales med diamanter hver gang en enhed skal helbredes. Jeg har f. Eks 8000 slynger på lager så om det tager lang tid at helbrede er jeg lidt ligeglad med.
 

Lizif

Aktivt medlem
Jeg tror Ariadne mener når man laver/træner en ny unit i en militær bygning
Det automatiske skal nok forstås som at det ville være skønt hvis de 4 units i bygningen blev lavet selvom man ikke var online :)
 

Hyrde

Aktivt medlem
Nåh, på den måde :)
Det kunne måske være smart nok, men jeg tror ikke det kommer til at ske.
For det første skal du jo låse op for nogle af pladserne og det er ikke gratis. Du skal også betale for at træne nye eller døde enheder.
Desuden er det jo godt nok at have en grund til at komme tilbage :)
I starten tager det 4 timer at træne en enhed, men hvis du er i en alliance, vil der være rabat på træningstiden, alt efter hvilket niveau din klan er på. Jeg tror mine tager omkring 2½ time at træne :)
 

DeletedUser3325

Guest
Tak Lizif for at forstå problemer. Jeg kan godt følge dig, og tror også at jeg havde tanken da jeg var mindre spiller. :). Min anbefaling til dig er at anskaffe dig en Alca, så begynder den at producerer enheder lige så snart du har bygget kassernen.
 

DeletedUser3325

Guest
He He. Kender det godt, Har talt til 10 mange gange. Men det er så her diamanter kommer ind. Så kan man få nogle ting til at fungere hurtigere :)
 
Top