sort baggrund

DeletedUser

Guest
Hey alle,

Har nu op til flere gange oplevet at baggrunden bliver sort hvis jeg går ind på nabo byer eller klan medlems byer, kan sagtens se bygningerne som de skal, det er bare baggrunden der forsvinder.

Har slettet alle cookies og det hjalp ingenting og det er heller ikke hver gang den gør det dog.

Blazt79
 

DeletedUser12

Guest
Hvilken browser bruger du? har du prøvet at skifte browser for at se om problemet ikke ligger i den browser du bruger?
 

DeletedUser

Guest
har prøvet chrome, firefox og IE synes dog IE virker bedst indtil videre hvert fald
 

DeletedUser12

Guest
Virker underligt at det sker. Jeg har ikke oplevet det problem dog men jeg hører lige med min chef om der findes noget om dette :)

Men vigtigst er om fejlen stadig er der efter opdateringen i morgen... Så meget gerne skrive efter den har fundet sted om det har rettet sig eller stadig er et problem :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke se at det er blevet rapporteret før, og ingen andre har meldt noget her, så når der er disse enkeltstående tilfælde, plejer det at være et problem på klientens side. Jeg kan bare ikke lige sige, hvad det skulle være. Muligvis du skulle prøve at teste dit system for malware, opdateringer osv.

Ellers holder jeg lige øje med, om der skulle dukke andre op med samme problem.
 

DeletedUser

Guest
Bare i orden, det er som sådan heller ikke en dårlig ting for det er utrolig let at se hvad der kan plyndres og ikke ;)
Men ser lige, det her er en sprit ny pc nogle af de stærkeste på markedet så det burde ikke være noget der hehe.
Ser det lige an med tiden, tak for hjælpen dog.

M.V.H blazt79
 
Jeg har samme problem, baggrund bliver sort, men jeg ser det som en advarsel om at i løbet af ganske kort tid vil spillet gå ned og skal genloades/opfriskes. så plejer jeg at bruge F5 og hvis det ikke hjælper luk browser og genstart spillet, så er den på plads.
 

DeletedUser

Guest
Ja det har jeg også bemærket med tiden. ca 3x sort baggrund og så går spillet ned automatisk ;) har dog flere gange oplevet at kampe er helt sorte udover ens folk
 

DeletedUser66

Guest
Jeg har lagt mærke til at det er når nogen besøger en, samme tid man selv laver en handling.
 
hvis kampene er sorte, så tryk F5, så genstartes spillet og du siger bare ja til at fortsætte kampen, så er der ingen skade sket (udover lidt ekstra tid)
 

DeletedUser

Guest
Ved godt der ingen skade er men det er nu lidt små træls dog.
 

DeletedUser450

Guest
Jeg oplever nøjagtigt det samme og ret ofte. Har efterhånden luret at det sker efter at nogen har motiveret/poleret/angrebet/plyndret. Siden jeg kom med i en klan, er det altså ret ofte :(
 

Daenerys

Medlem
jeg har også oplevet sort baggrund/jord i andres byer i den sidste uges tid. har også bemærket at det som regel efterfølges af et nedbrud i flash, så spillet skal genindlæses.
jeg bruger chrome og det sker på min nyindkøbte pc (købt i mandags).
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan se at en anden har rapporteret det i dag, så hvis der er andre som har dette problem, må i meget gerne skrive det her, og hvilken verden problemet opstår i.
 

DeletedUser

Guest
Brisgård ved spiller Sattack - afvikler spil i Chrome.
Kan se nogle bygninger men ellers er det ret sort ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg oplever det også jævnligt, Arvahall med IE9. Som andre også har nævnt virker det som om det er et tegn på at spillet er ved at løbe tør for hukommelse, og det går ned ret hurtigt bagefter hvis man ikke genstarter,
 

DeletedUser30

Guest
Jeg få også sort baggrund på både arvahall, Brisgaard og betaverden

Man begynder at få sort baggrund, nå flash fylder for meget i hukommelse, og hos mig sker det nå flash fylder omkring de 1,6 GB (har 3 GB)
Jo flere ting man køre som der bruger flash jo hurtige gå flash ned :(
 
Top