sort baggrund

DeletedUser

Guest
har også den sorte baggrund stort set dagligt når jeg er rundt for at motivere/polere - ofte lige inden at spillet går ned og jeg får den hvide skærm med udråbstegnet ... nogle gange går den dog bare direkte til den hvide skærm ...

kører med IE og spiller på arvahall ... som ATH5 også antyder, så er det formentlig flash der er problemet ... flash er jo praktisk talt også bare en godtkendt og frivillig virus man lukker ind på sin pc ... der er ikke noget som flash der kan få et sytem til at crashe ...
 

DeletedUser355

Guest
Prøver det stort set hver dag. Når jeg er på besøg for at plyndre efter et angreb eller hos klan/venner for at p/m´er kommer der sort baggrund. Jeg mener det sker når der samtidig er besøg hos mig. Jeg bruger firefox og refresher spillet jævnligt.
 

DeletedUser

Guest
Har også problemet..
Browser Chrome
Verden Arvahall
Sker både når jeg angribe og besøger andre... mest træls i kampe :(


FoE PvP-bug.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sker os' for mig... Gerne ved bestemte folk på "plyndringsruten"... Ved ikke om det har noget at sige, eller om det er tilfældigt...

Brisgard, Chrome
 

DeletedUser

Guest
"Shock wave flash has crashed" kommer daglig når nogle motiver eller poler hos mig - stadig i Chrome ...
 

DeletedUser

Guest
Mange tak for jeres rapporteringer. Jeg sender lige dataene videre og håber de får det rettet snarest. Samtidig har vi også rettet fokus på, at Flash æder for meget hukommelse uden at frigive det igen.
 

DeletedUser

Guest
Samtidig har vi også rettet fokus på, at Flash æder for meget hukommelse uden at frigive det igen.

Det er nok lige præcis det der er det underliggende problem, som resulterer i en lang række forskellige symptomer.
 

DeletedUser386

Guest
Kan genkende alt beskrevet ovenfor.
Sort baggrund i andres byer og ved kampe.
Græs/grøn baggrund uden terræn ved kampe.
Flash crash i 99% af tilfælde, hvor "Begivenhedshistorik" har en ny besked.

PC: 64bit Vista, 8Gb ram, Quad processor, Chrome, 3 skærme, Arvahall/Brisgard/Netradio og regneark kører samtidig.
Da Arvahall/Brisgard/Netradio alle er Flash baseret går de alle ned samtidig, ved Flash crash.
 

Daenerys

Medlem
ja, problemet med flash må udviklerne gerne snart tage fat på.
at spillet går ned pga. flash flere gange i løbet af en polerings-/motiverings-runde hos ens klanfæller er et irritationsmoment.
 

DeletedUser

Guest
Udviklerne arbejder allerede på problemet, men jeg tror først de kommer med en løsning i version 0.26.
 

DeletedUser

Guest
Nu er alle sorte i Cirgard og jeg har opgivet at plyndre - ikke særlig motiverende at spille videre ....
 

pngnoxy

Medlem
Sort baggrund optræder stadig - også her efter 0.26. Er der problemer med at finde ud af hvad dette skyldes, siden det ikke bliver rettet?
 

DeletedUser

Guest
De kunne ikke finde problemet med 0.26, så de forsøger igen med 0.27.

Hvis det sker, så giv browseren en genstart, da det sikkert er et problem med flash.
 

pngnoxy

Medlem
1:
Er der udsigt til løsning på dette? Det er faktisk en kilde til irritation at skulle sidde og opdatere så ofte - faktisk så hjælper F5 faktisk ikke, efterfølgende er der stadig sort baggrund.

2:
Er der andre end mig der oplever crash når man besøger folk med de helt store byer med masser af kæmpe bygninger? Resulterer for mig ofte i hvid skærm med udråbstegn. Mistænker også dette for relateret til noget flash-/hukommelsesproblem ?

3:
Jeg vil opfordre til at man opprioriterer løsning af disse problemer langt højere end hidtil, da det helt overordnet giver et unødvendigt dårligt indtryk af et ellers rigtig godt spil, når spillet ikke kan "holde sig kørende".
 

DeletedUser416

Guest
Jeg oplever det hvis jeg er runt og motiver og der så har hvert en inde og motiver en af minne byginger kan den godt finde på at gå i hvis skærm med udråbstegn
 

DeletedUser

Guest
Dette er en af deres største prioriteter, og de arbejder hårdt på at løse det, og de har også løst et par af problemerne, men der er desværre 2 store problemer som de kæmper med for tiden, og det kræver muligvis en helt ny indlæsning af spillet. Disse problemer har sikkert altid været der, men begyndte først at opstå i denne mængde, efter at det blev muligt og finde byggeplaner. Derfor går det også langt tilbage i programmeringen.

Jeg ved godt at det er utåleligt, men det skal nok blive løst med tiden. Jeg håber at i kan holde ud så længe, og hvis i kan mærke at det begynder at blive lidt trægt, så vil jeg råde til at genindlæse spillet. Det tager heldigvis ikke så lang tid. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har i chrome gode erfaringer med at trykke F5 hver gang jeg ser anledning til fejl, som f.eks. sort baggrund eller kamplandskaber der ikke loader. Måske det er indbildning, for jeg får stadig fejl når andre molerer ved mig og jeg ikke er ved min by og shockwave crasher derfor.

Måske informationerne hjælper, måske ikke.. men nu kan I i hvert fald gøre hvad I vil med dem. :)
 

DeletedUser

Guest
jeg kan slet ikke komme ind. det har været sådan siden i går. efter opstart med valget af verden går skærmen i sort og jeg kommer ikke videre. jeg har prøvet at vælge alle verdener, med samme resultat.
 

DeletedUser12

Guest
Har du prøvet at slette cookies/cache? har du prøvet i en anden browser? har du prøvet at genstarte computeren?
 

DeletedUser

Guest
ja ja hvorfor tænkte jeg ikke selv på det? ;) måske fordi jeg fint kunne komme ind på andre sider. :eek:

tak for hjælpen
 
Top