spørgsmål vedr. ny server start og krig

DeletedUser2150

Guest
Hej alle sammen har lige 2 spørgsmål 1. hvornår starter der en ny server op igen og 2. hvis jeg går i krig mod "computeren" på et territorie (Kan ikke stave det rigtigt) og taber lever hans soldater så op igen eller kan jeg godt fjerne nogle af tropperne først og så angribe igen når jeg har bygget min hær op igen
 

DeletedUser2122

Guest
Hej alle sammen har lige 2 spørgsmål 1. hvornår starter der en ny server op igen og 2. hvis jeg går i krig mod "computeren" på et territorie (Kan ikke stave det rigtigt) og taber lever hans soldater så op igen eller kan jeg godt fjerne nogle af tropperne først og så angribe igen når jeg har bygget min hær op igen

Nye servere starter op alt efter hvor mange spillere der er aktive i det pågældende land i dette tilfælde Danmark. De starter ikke på et givet tidspunkt. Så om der starter flere op, og i så fald hvornår, kan jeg ikke give et præcis svar på.

Med hensyn til troppe spørgsmålet.
NPC ( computer tropper ) indsætter nye tropper i sektor, hvis du ikke vinder den i første omgang. Derfor vil du møde et helt sæt friske forsvarere når du forsøger igen .

Mvh
Fugazi
 

DeletedUser2122

Guest
Nye servere starter op alt efter hvor mange spillere der er aktive i det pågældende land i dette tilfælde Danmark. De starter ikke på et givet tidspunkt. Så om der starter flere op, og i så fald hvornår, kan jeg ikke give et præcis svar på.
Hold øje med Forum, her vil det altid blive annonceret, hvis/når det kommer.

Med hensyn til troppe spørgsmålet.
NPC ( computer tropper ) indsætter nye tropper i sektor, hvis du ikke vinder den i første omgang. Derfor vil du møde et helt sæt friske forsvarere når du forsøger igen .

Mvh
Fugazi
 

DeletedUser2150

Guest
Okay tak for hjælpen vil der blive anonceret med en ny server det er fordi jeg lige er begyndt at spille og det virker til at være et spil jeg gerne vil bruge penge på men jeg er jo langt bagefter de andre på serveren så vil gerne være med fra start
 

DeletedUser2065

Guest
Selvom man er langt bagefter kan man sagtens have det sjovt sammen. Kom bare over til Vindhætterne på D. Du behøver ikke at tage penge med, du er velkommen alligevel.
 

DeletedUser2150

Guest
Tak for tilbuddet men har fundet en klan har også valgt at bruge penge alligevel selvom jeg er bagefter
 

DeletedUser2065

Guest
Nu så jeg lige nogle datoer nede omkring de forskellige verdensfora. Der startede tilsyneladende 2 i 2012 og 1 i 2013 før D kom til i 2016. Baseret herpå kan det nok tænkes at den næste ligger nogle år ude i fremtiden. Alt afhængig af om spillerbasen kan udvides i Danmark eller om der ikke er mange flere at få ind i folden.
 

DeletedUser2150

Guest
Jeg syntes der burde starte servere noget oftere det er jo ikke så fedt at være langt bagefter der burde starte en ny server hvert halve år ca.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg syntes der burde starte servere noget oftere det er jo ikke så fedt at være langt bagefter der burde starte en ny server hvert halve år ca.

Nye servere startes op efter hvor mange spillere der er aktive på de forskellige servere. Altså når og hvis der opstår et behov.
Så jeg kan med sikkerhed sige at der ikke vil starte servere op hvert halve år. Hvornår der evt kommer en mere i Danmark er uvist. Det afhænger så af antal aktive spillere.
Hvis du føler du er langt bagefter, kan jeg anbefale Dinegu, vores sidst ankomne server.
Min erfaring siger mig så også at man kan komme ret hurtigt frem i tidsaldre, hvis man er i en aktiv klan hvor man støtter godt op om hinanden.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Okay men jeg er på Dinegu men er jo stadig langt bagefter den kunne være sjovt at starte på en server hvor man var med fra start
 

DeletedUser2065

Guest
Det var vist det som tog livet af Lord of Ultima. Alt for mange nye servere efter hinanden. Hvis ikke man lige var med i top 100 så startede man bare på den næste server 2 uger senere. Det var lidt trist at se så mange medlemmer fra sin 'klan' (jeg har da glemt navnet i dag) skrive at de stopper for at koncentrere sig om den nye server. Bare for at se dem gøre det kontinuerligt de næste 5 gange også.

Nu sprang jeg jo kun på FoE fordi Dinegu lige var startet 1-2 dage før. Ellers har jeg bevist gået uden om for at spille nogle af de andre der findes. Så jeg kan da godt forstå alle jer som beder om 1 ny server. Det har der godt nok også været mange klanfæller som har ytret ønske om.
 
Top