Spil Forge of Empires på iPad!

DeletedUser12

Guest
ipadfoe2014.png

Kære konger og dronninger.
Har du nogensinde ønsket at spille Forge of Empires på din iPad? Det kan du nu!
Forge of Empires er nu tilgængelig i App Store, og du kan downloade det gratis og begynde at spille i dag. Du skal blot følge dette link for at gå til Forge of Empires App Store side.
Vores nye app gør det nemt for dig at skifte mellem din computer og din iPad til at spille Forge of Empires ved brug af et enkelt spilkonto.
Når du har installeret app'en, kan du logge ind i dit eksisterende spil uden at behøve at starte forfra, og når du er færdig, kan du skifte tilbage igen!
For at fejre lanceringen, giver dig også chancen for at vinde en af ​​10 iPads! Konkurrencen starter snart på vores Facebook-side, så besøg os her og synes godt om vores side for at være sikker på, at du ikke går glip af nyheden når konkurrencen begynder.

Der er også en video til den nye app her.

Med venlig hilsen
Dit Forge of Empires Team.
 

DeletedUser1057

Guest
Super fint med spil på ipad, men hvordan går man ind i SB bygningerne???

VH
Kenneth
 

DeletedUser361

Guest
Og dem med 1 ipad, skal tilsyneladne belønnes for det.

prøv mobilversionen.jpg
 

DeletedUser

Guest
Og dem med 1 ipad, skal tilsyneladne belønnes for det.

View attachment 327

Ja, studsede også over det ... men InnoGames har sikkert fået gratis iPads eller et andet godt sponsorat fra æbleskrogsfabrikken siden deres brugere skal favoriseres på den måde ... og pudsigt at man i andre situationer skal knokle sin røv ud af bukserne for at få langt færre diamanter ...

Fint nok at man udvikler apps til diverse tablets, men synes sgu ikke det er ok at man favoriserer nogle spillere over andre, men hvad f... det er jo ikke første gang vi har set det fra InnoGames' side ...
 

DeletedUser543

Guest
den der blev jeg meget provokeret af også !

men vi for nok en undskyldning på et tids punkt, for det må da helt sikker være en fejl at den opgave kun kunne løses ved at anskaffe sig en æblepad.

en anden detalje jag kan se du ville få 100 diamanter for opgave jeg kunne kun få 50... VIP konto ;)?
 

DeletedUser361

Guest
Nej, Château Frontenac giver % på opgave belønninger.
 

DeletedUser12

Guest
Der kommer også apps til iPhone og android, men ikke til windowsphone som det er lige nu
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan downloade og installere FOE på min iPad, men når jeg prøver at starte FOE, kommer der en sort splashscreen hvor der står InnoGames, som forsvinder hurtigt igen, hvorefter jeg er tilbage på iPads desktop. :(

Det skal siges det er en iPad 1 dvs. iOS 5.1.1.

Vh. Peter
 

DeletedUser955

Guest
Jeg kan downloade og installere FOE på min iPad, men når jeg prøver at starte FOE, kommer der en sort splashscreen hvor der står InnoGames, som forsvinder hurtigt igen, hvorefter jeg er tilbage på iPads desktop. :(

Det skal siges det er en iPad 1 dvs. iOS 5.1.1.

Vh. Peter


Tror det er fordi en ipad1 ikke kan gøre FoE... Min ipad - Den nyeste - Havde problemer med at downloade FoE... Så derfor kunne jeg godt forstille mig at der var derfor :( Det er selvfølig ærligt. Men gamle ting har det jo med ikke at følge med. Ligesom nye ting bliver gamle.
 

DeletedUser

Guest
hvorfor skal man belønnes for sit hardware?

Vel fordi Æbleskrogsfirmaet har givet InnoGames en røvfuld penge eller på anden måde har sponsoreret dem for at få favoriseret deres produkter ... men bortset fra det så synes jeg også det er forbandet dårlig stil at man på den måde laver sådan en favorisering.
 

DeletedUser12

Guest
Vi har valgt at give en belønning, der har en god værdi, for at sikre os at spillere rent faktisk logger ind med iPad. Dette har en stor indflydelse på appens position i AppleStore rangeringen.
 

DeletedUser

Guest
Vi har valgt at give en belønning, der har en god værdi, for at sikre os at spillere rent faktisk logger ind med iPad. Dette har en stor indflydelse på appens position i AppleStore rangeringen.

Det er jo netop det der er pointen, skolehaven ... man favoriserer de spiller der har købt et bestemt produkt og det synes jeg sgu er at sk... på alle andre ...
 

DeletedUser

Guest
Før Ipad versionen fik man en oversigt over storslåede bygninger, der var blevet færdigbygget og dertilhørende belønninger. Denne er ikke længere tilgængelig, hverken via browser eller Ipad?

/Neicla
 

DeletedUser1267

Guest
Jeg hører til de heldige, der nu har en ipad, der endelig er et formål med. Jeg synes det er en superfin app, og den kører rigtig godt. Jeg ved, at funktioner som f.eks. "beskeder" og forhåbentlig adgang til SB'er er på vej, men bliver det også muligt at tilgå klanadministration- og forum ?...og adgang til KvK ?

Og PS: belønningen for at logge ind på ipad har hos os (2 spillere) kun været 50 diamanter pr. verden. Den 3. spiller har ikke fået den opgave endnu, men den er sikkert på samme antal. Jeg klager ikke over belønningen, jeg undrer mig bare over at der herinde står 100 for at logge ind.
 

DeletedUser809

Guest
Jeg så opgaven på brrowseren, hvor der stod jeg ville få 100 diamanter ved at logge ind på iPad... Når jeg så logger ind på iPad står der kun jeg modtager 50..

Hvordan kan det være? Skal jeg snydes for diamanterne nu?
 
Top