Spillet er blevet uspilleligt...?!

pngnoxy

Medlem
Ok, jeg håber at der er en ekstremt dygtig supporter tilstede.... for spillet er for mig over de seneste par uger blevet umuligt at spille, og det er mildest talt frustrerende.

Det der sker, er at min by efter et par minutter ca. pludselig ser ud som i billedet 1.jpg. Jævnt mystisk... efter F5-opdatering får jeg som oftest et skærmbillede som i 2.jpg (what?!) eller et fint view over min by som i 3.jpg - nogen gange ganske simpelt billede 4.jpg. Andre gange sker det at jeg efter F5 eller nedlukning/genåbning af browser kan spille et par minutter igen, men så opstår billede 1/2/3 igen.

Jeg bruger - helt bogstaveligt talt - mere tid på opdatering, ind-/udlogning, genåbning af browsere end hvad jeg kan bruge på at spille.

Hvad hulen går der galt her, og hvad skal jeg gøre?
Jeg kan oplyse at alt hvad der hedder cache-sletning samt udvide flashlagring til ubegrænset samt rydde cache inde i flash er forsøgt uden held.

Jeg spiller i IE 11 - lad være med at foreslå mig at skifte browser - har prøvet Chrome hvor spillet ikke går ned / flashfejler, men derimod er helt ekstremt langsomt, og dermed heller ikke brugbart.

Her er udklipsholderen fra "om":

1.54.31990 (30.06.2015 10:51), pngnoxy (22975), dk2, da_DK, WIN 18,0,0,194, Windows 8.1, Ukendt, 1920x995, DirectX11 (336 MB VRAM)

Please help?
 

Vedhæftede filer

  • 1.jpg
    1.jpg
    102,4 KB · Set af: 32
  • 2.jpg
    2.jpg
    84,2 KB · Set af: 31
  • 3.jpg
    3.jpg
    97,1 KB · Set af: 33
  • 4.jpg
    4.jpg
    63,5 KB · Set af: 28
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kører du trådløst netværk ? Hvordan er din forbindelse ?

Spiller du fra en pc og hvis ja - hvor gammel er den ?

Der er mange faktorer. Du må meget gerne oprette en sag hos support så skal vi prøve at hjælpe dig bedst muligt
 

pngnoxy

Medlem
Nej, med kabel og på desktop pc - mener derfor ikke umiddelbart at grejet skulle være problemet. Selvom pc'en selvfølgelig er knap 2 år gammel. Den burde da kunne køre et spil som dette. Men tak for svar så langt - jeg opretter en support ticket en af dagene. Håber det kan løses...
 

DeletedUser

Guest
Har du andre sider, der bruger Flash åbne..? Prøv med kun FoE-siden åben
Prøv at ændre Flash hukommelse - højreklik -> Settings
Prøv en anden browser - Google Chrome virker hos mig (også på en 4-5 år gl. bærbar)

Held og lykke, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser1261

Guest
ja 18.0.0.194 virker her hos mig sammen med firefox, men ser ud til at det er din flash der er noget i vejen med, ellers ville du ikke se billede 2 efter min mening.
 

DeletedUser1772

Guest
Jeg har høre fra en del spille at de er ud fra det samme .

Ander spil på Net , køre lige ud at vej .

Sider de til mig .
 

DeletedUser

Guest
Har du prøvet at slette din flash helt, og derefter installere den på ny..??
Sommetider kan en programstump blive fejlhæftet, og fortsætter med at være det, selvom man har opdateret det givne program..!

God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

x-tra

Nyt medlem
Hejsa

Jeg må sige at jeg oplever nødagtig det samme som Pngnoxy. Jeg har ikke skiftet noget hardware ud og dette spil plejede at fungere på selvsamme maskine. Jeg opdatere altid min Adobe flash, når der kommer opdateringer, så det burde ikke være det. Når jeg lukker den process ned af Internet explorer som bruger mest ram, det er nemlig altid FOE, så loader siden igen og så kan jeg spille igen i ca. 20 minutter før jeg oplever de samme skærmbilleder som Pngnoxy. Det kunne godt ligne at der er en eller anden form for memory leak. Selv når jeg ikke gør noget i spillet, stiger memory forbruget stille og roligt til et godt stykke over 1GB. Ikke at det er et problem i sig selv for jeg har over 12 GB, men bliver hele tiden nød til at loade spillet ind på ny.

Ret frustrerende. For nyligt opgraderede jeg mit OS til Windows 10, men det er det bestemt ikke blevet bedre af. Har opgraderet til nyeste version af Nvidia grafikkort driver, men nogen gange staller min computer helt, men kun når jeg spiller FOE.

1.60.bedb7f4 (22.09.2015 11:02), x-tra (129132), dk3, da_DK, WIN 19,0,0,185, Windows 10, MSIE 11.0, 1680x889, DirectX11 (336 MB VRAM)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Problemet er som Banditten også skriver at du kan have flere flash versioner installeret samtidig og det kan lave ulykker

Du skal afinstallere samtlige versioner af flash og så installere den seneste version

Efterfølgende skal du genstarte pc'en og så burde det virke
 

DeletedUser341

Guest
Problemet er som Banditten også skriver at du kan have flere flash versioner installeret samtidig og det kan lave ulykker

Du skal afinstallere samtlige versioner af flash og så installere den seneste version

Efterfølgende skal du genstarte pc'en og så burde det virke

Nej vi er blevet beta server på A serveren, det ene øjeblik er sproget Dansk, efter en f5 så er det Engelsk. 17 minutter om at støtte 76 medlemmer, opsamling af varer næsten umulig, ligeså at sætte produktion i gang gaaaab.C serveren kørrer perfekt.
Har oven i købet prøvet at geninstallere Windows hjalp ikke. af- installering af flach, Prøvet på bærbar samme bøvl:mad:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har før i tiden været ude for nøjagtigt det samme. Og det er simpelthen bare ophobning af data i browser historikken. Efter jeg har installeret CCleaner, som renser browser data, kører det hele fint, når bare jeg husker at rense ind i mellem. Går der for lang tid, kommer dette emne op igen.
 

DeletedUser2532

Guest
Ok, jeg håber at der er en ekstremt dygtig supporter tilstede.... for spillet er for mig over de seneste par uger blevet umuligt at spille, og det er mildest talt frustrerende.

Det der sker, er at min by efter et par minutter ca. pludselig ser ud som i billedet 1.jpg. Jævnt mystisk... efter F5-opdatering får jeg som oftest et skærmbillede som i 2.jpg (what?!) eller et fint view over min by som i 3.jpg - nogen gange ganske simpelt billede 4.jpg. Andre gange sker det at jeg efter F5 eller nedlukning/genåbning af browser kan spille et par minutter igen, men så opstår billede 1/2/3 igen.

Jeg bruger - helt bogstaveligt talt - mere tid på opdatering, ind-/udlogning, genåbning af browsere end hvad jeg kan bruge på at spille.

Hvad hulen går der galt her, og hvad skal jeg gøre?
Jeg kan oplyse at alt hvad der hedder cache-sletning samt udvide flashlagring til ubegrænset samt rydde cache inde i flash er forsøgt uden held.

Jeg spiller i IE 11 - lad være med at foreslå mig at skifte browser - har prøvet Chrome hvor spillet ikke går ned / flashfejler, men derimod er helt ekstremt langsomt, og dermed heller ikke brugbart.

Her er udklipsholderen fra "om":

1.54.31990 (30.06.2015 10:51), pngnoxy (22975), dk2, da_DK, WIN 18,0,0,194, Windows 8.1, Ukendt, 1920x995, DirectX11 (336 MB VRAM)

Please help?
 

DeletedUser2532

Guest
Jeg oplever spillet fuldstændigt som beskrevet ovenstående. meget frustrerende.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Aurelian
Jeg vil bede dig om at oprette den som en sag hos support. de kan så evt. hjælpe dig.

Mvh.
Fugazi.
 
Top