Spillet kan jo ikke spilles

skoven.

Medlem
I aftes var jeg på sidelinjen kl.20 jeg så på div. kvk kort
men dog meget svært bare at skifte mellem dem
folk klager om hvor dårligt spillet køre fra kl,20 og en times tid frem
hvilket jeg også kam bekræfte
jeg skulle høste min by kl 20,45 suk suk suk
de gentagelses opgaver var 15-20 sek. om at komme frem med den næsteopgave så det blev godt nok droppet.

Er ved at være der om man forsat skal bidrage til dette spil
for det bliver ikke bedre kun være synes jeg

når man skriver det til support samme svar som for et halvt år siden :(

så mit dårlige forslag.
kunne den daglige udregning af de forsældige tidsaldre ændres så de ikke kørte på samme tid
om det vill hjælpe aner jeg ikke noget om blot en tanke
ville dog ødelægge lidt af kvk men sygt er det jo som det køre.
 

DeletedUser1846

Guest
I aftes var jeg på sidelinjen kl.20 jeg så på div. kvk kort
men dog meget svært bare at skifte mellem dem
folk klager om hvor dårligt spillet køre fra kl,20 og en times tid frem
hvilket jeg også kam bekræfte
jeg skulle høste min by kl 20,45 suk suk suk
de gentagelses opgaver var 15-20 sek. om at komme frem med den næsteopgave så det blev godt nok droppet.

Er ved at være der om man forsat skal bidrage til dette spil
for det bliver ikke bedre kun være synes jeg

når man skriver det til support samme svar som for et halvt år siden :(

så mit dårlige forslag.
kunne den daglige udregning af de forsældige tidsaldre ændres så de ikke kørte på samme tid
om det vill hjælpe aner jeg ikke noget om blot en tanke
ville dog ødelægge lidt af kvk men sygt er det jo som det køre.

helt enig, skoven. noget skal der gøres. alle er jo totalt oppe at køre kl. 20 hver dag. man kan jo dårligt foretage sig noget, ikke engang skifte forsvar eller få et nyt billede frem, så alle muligheder for at forsvare en sektor, som kan være svært nok i forvejen, bliver yderligere minimeret...
så op på dupperne, inno, det er et irritationsproblem langt ud over det acceptable
 

DeletedUser1527

Guest
Enig, det stinker lige nu, kører mega langsomt specielt klan kortet når der er battle.
Og så er det tit den går i sort generelt, når der bygges meget på en gang!
 

DeletedUser560

Guest
9 x crash og genstart af browser i løbet af 20 minutter i.f.m. KvK ... ufatteligt at der ikke sker noget. Vi har klaget over disse problemer i over et år og alligevel er der ikke sket noget. Dette har IKKE noget at gøre med, at vi alle starter med at angribe kl. 20:00 - .. for jeg kan opleve det samme, hvis jeg angriber om natten, hvor der stort set ikke er nogen på.
Vi burde kunne få en opdatering m.h.t. hvor højt dette bliver prioriteret .. og hvor langt man er m.h.t. at løse problemerne. Oplever man samme problemer i andre lande / på andre servere - og hvordan har man løst problemerne ?
I Frankrig er der MANGE flere spillere på end i Danmark .. og hvordan har man løst problemerne der ?.. for der VED jeg, at de har haft samme problemer.. og at man åbenbart har løst disse.
 

DeletedUser1038

Guest
Vi, FrihedsKæmperne, kan kun bekræfte de MANGE crash, når der spilles KvK. Dage som idag, hvor op mod 80% af krigerne som er klar bliver ramt af crash samtidig og de vigtigste sekunder tabes, slaget er tabt - det er på INGEN MÅDE ACCEPTABELT.
Systemet kan slet ikke bære sit eget system. Der må gøres noget.
Vi kan bekræfte at det er blevet værre, og vi har brug for handling NU.
Det er ødelæggende for spillet, og kun et spørgsmål om tid til at NOK er NOK.
 

DeletedUser1523

Guest
Ja kan kun bekræfte alle de andres ovenstående indlæg, det er simpelthen ret så demotiverende at deltage i et game der bare ikke virker en smule tilfredstillende, når der virkelig er behov for det. Det kan kun på længere sigt få folk til at droppe spillet og det hjælper absolut ikke at lade denne kritik stå uden at der kommer en eller anden kommentar fra INNO, bl.a hvad de har tænkt sig at gøre for at løse problemet og ikke mindst hvornår. Dette kan ikke ties ihjel INNO, se nu at komme ud af busken og kom med en meldning hellere idag end imorgen.
 

skoven.

Medlem
Det lyder da godt Dragon
men hvor længe har spillet kørt dårligt især kl.20 ?

For 2 dage siden kl.20 kvk kamp
mere end 10 crass gav op var sq ved at smadre min mus i arrigskab
som da jeg var knægt med joystick
jeg har fået nok og er på udkig efter nyt at spille.
jeg har næsten ny pc alt køre super også andre spil

der til er så kommet at man ikke for mo/po på alle støt som gives af folk
men kan sidde at se inden høst skal lige have 2 po men så siger den bare der ikke var noget at støtte i byen
når folk giver støt denne fejl er rappotret og sendt til Tyskland fik jeg at vide efter jeg kom med Screenshots af det.

alt for mange fejl og man bliver sur over som det køre når vi skal kæmpe
det er jo ikke simcity eller nye nye flotte huse i Jernalder jeg bruger min tid / diamanter på.
jeg er ikke stoppet men er godt nok tæt på
vil se om der snart sker en forbedring ellers er det stop.
 

DeletedUser560

Guest
Jeg har været i kontakt med en spiller i Tyskland, hvor de åbenbart har stillet 18 servere til rådighed - til mange flere spillere end vi er på den danske server. Det er naturligvis relativt hvor meget kapacitet, man har behov for i forhold til antal spillere og hvor aktive disse er.
Her oplever de ikke KvK performance problemer mere og dermed må det have noget at gøre med antal servere man stiller til rådighed for brugerne ? Det samme gør sig gældende for flere franske spillere - hvor der er endnu flere spillere end i Tyskland.

Forklaringen var som følger; Internet-spil og programmer er afhængige af udbyderens antal servere (primært servernes hukommelse (RAM)), udbyderens linje-kapacitet - brugerens linje-kapacitet og hvor meget hukommelse den enkelte bruger har på sin PC (til browser).

De fleste slag bliver afgjort kl. 20:00 og de følgende 15-20 min. og dermed vil det være nærmest tilfældigt, hvordan udfaldet bliver .. for dette er åbenbart 100% afhængig af, hvor mange crash / browser-genstart man oplever.. og dette er vel ikke meningen med KvK spillet ? Vi skal vel kæmpe om sektorer .. og ikke om hvem der har den bedste linje-kapacitet og om at undgå crash m.v. ?

InnoGames er naturligvis nødt til, at prioritere de ressourcer som de har til rådighed, og hvis dette handler om, at vi ikke kan få stillet flere server-ressourcer til rådighed for danske spillere - så kan man vel bare informere os herom.

Jeg tror ikke at ovennævnte skal opfattes som en generel kritik af FOE - men brugernes frustration over ... dels, at vi ikke bliver informeret om, hvad der bliver gjort for at løse problemet, hvor højt man prioriterer problemet, hvordan man har løst problemet i andre lande.. og hvornår vi kan forvente problemet løst i Danmark.

Hvis ovennævnte betyder, at vi skal gå på stand-by på KvK indtil problemerne er løst, så er dette vel løsningen for os alle (hvis vi kan blive enige herom) ?

//Miss B.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der er en misforståelse i det du har fået at vide.

Der er ikke 18 servere - der er 18 verdener. Og jeg har bestemt ikke hørt noget om at der ikke er problemer i tyskland og frankrig Tværtimod
 

DeletedUser560

Guest
Skal man forstå dette således at man har performance problemer I FOE / KvK på alle servere I hele verden ???
 

DeletedUser1100

Guest
:)Hørt, det for dårligt det kvk, 1 kamp , 1 crash burde lukkes ned til det kører, ellers burde vi få Diamanter som på beta, da vi tester mere her end vi gøre der,
og når det fejl fri så kan man forlange penge for spillet ikke før;)
 

skoven.

Medlem
@Dragon er det noget godt i sigte
spillet er jo ikke blevet bedre men være til tider...
1 kamp og så 3 crass
C er den værste.

Kan du sige noget om hvorfor spillet køre dårligt
da der er mange gæt rundt omkring
eller hvad der skal gøres for det køre bedre eller hvad vi kan vente os ?
 
Top