Spillets performance og problemer i forskellige browsere (Explorer/Chrome)

pngnoxy

Medlem
Jeg har indtil nu altid brugt Internet Explorer. Jeg blev dog SÅ træt af problemet med sort skærm / hvid skærm med "!" at jeg valgte at springe til Chrome. I IE ville spillet typisk gå i hvid skærm efter pol/mot-besøg i kun 4 byer - så måtte jeg refreshe og kunne så tage 3-4 stykker mere - irriterende? Meget!

Problemet med at spillet crasher/går i hvid eller sort skærm er MARKANT mindre i Chrome, hvilket jeg også havde hørt fra forskellige sider - der er så dog et andet problem når spillet kører i Chrome som ikke findes i IE - og det er at kampe udspilles i et enormt langsomt tempo / laggende grafik.

Hvis dette har været oppe at vende før, beklager jeg - jeg fandt det bare vigtigt at FoE-teamet og udviklerne er opmærksomme på dette. Hvis nogen har idéer til at optimere spillets performance - hvis der er noget man selv kan gøre - hører jeg meget gerne om dette.

Jeg kan rigtig godt lide spillet, ingen tvivl om det, men det virker bare sådan helt umiddelbart fundamentalt paradoksalt når man udvikler et browser-spil, at det tilsyneladende ikke kan køre optimalt på vel de 2 mest udbredte browsere..?
 

DeletedUser655

Guest
Opgrader din computer ;)
Jeg oplever ingen af de problemer i hverken Firefox eller Chrome. IE skal jeg ikke udtale mig om. Jeg bryder mig ikke om snavs på min computer :p
 

DeletedUser12

Guest
Den næste opgradering som er annonceret skulle løfte spillets performance, også selv om den er i testfasen. Du kan læse om den her.
 
Top