[Spilregler] Flere spillere, samme ip?

DeletedUser655

Guest
Hej,

min kæreste og jeg deler lejlighedsvis pc, og dvs. ip - og har i den forbindelse spørgsmål.

Reglerne siger:
Det er forbudt at oprette flere konti og støtte eller handle mellem dem.
samt
Det er tilladt for to eller flere spillere at bruge den samme computer og/eller forbindelse, forudsat at hver spiller kun styrer handlinger i hans/hendes tildelte konto.

Jeg tolker så det første citat, som noget der måske kan ramme os, hvis vi udfører en hvilken som helst handling i spillet mellem os (chat og beskeder undtaget).

Jeg har så netop fået at vide i chatten at vi gerne må motivere/polere hos hinanden, men at vi ikke må handle med hinanden eller støtte hinandens Storslåede Bygninger.

Hvad skal vi rette os efter?

Mvh, Zunny
 

DeletedUser

Guest
Når det er forbudt at oprette flere konti, må det tolkes som at du opretter flere profiler - f.eks. kalder du dine profiler Zunny1, Zunny2, Zunny3 osv. osv... Disse konti vil derfor kunne støtte hinanden 3-dobbelt, idet det er dig selv, som styrer alle 3 profiler.
Når flere spillere deler en computer/forbindelse kræver det blot, at I hver især selv bestemmer, hvad I prioriterer - forgepoint til Storslåede Bygninger eller forgepoint til forskning - Polere/motivere eller angribe (hvis I er naboer i spillet)..!!
Det er min tolkning af de ovenstående citater fra reglerne ;)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser655

Guest
Tak, men er nok mest på jagt efter officiel tydning af reglerne - da vi nok hver især har vores fortolkning :)
 

DeletedUser

Guest
Hej,

min kæreste og jeg deler lejlighedsvis pc, og dvs. ip - og har i den forbindelse spørgsmål.

Reglerne siger:

samt


Jeg tolker så det første citat, som noget der måske kan ramme os, hvis vi udfører en hvilken som helst handling i spillet mellem os (chat og beskeder undtaget).

Jeg har så netop fået at vide i chatten at vi gerne må motivere/polere hos hinanden, men at vi ikke må handle med hinanden eller støtte hinandens Storslåede Bygninger.

Hvad skal vi rette os efter?

Mvh, Zunny

Det er lidt forkert. Reglerne siger, at du ikke må oprette mere end én konto selv, og slet ikke bruge dem til at booste dig selv. Til gengæld må man gerne dele den samme computer/netværk med andre spillere.

Man må gerne motivere/polere/plyndre hinanden, og man må også gerne handle med hinanden. Til gengæld er der sat en blokering på donering af forge point på hinandens Storslåede Bygninger, hvis man deler den samme forbindelse, da vi har oplevet en kæmpe udnyttelse af systemet.

Og når man spiller på sin konto, skal den spilles for sin egen skyld. Man må altså ikke oprette en konto for kun at booste f.eks. et familiemedlem.
 
Top