Spydkæmper (bronzealderen) på AA kortet ??

DeletedUser924

Guest
Den ide at det skulle koste lidt tropper for belejring fungerer ikke super godt på AA kortet.

Enten skal tropper fra Bronzealderen ikke kunne bruges på kortet.
Ellers skal det tage længere tid at fremstille en spydkæmper.

Simpelthen for dumt at folk smider gratis seige konstant med spydkæmper.
Super dårlig stil :oops:
 

DeletedUser1906

Guest
Helt rigtigt Buster2....spydkastere burde ikke kunne bruges på denne måde.
Håber der bliver rettet op på denne "fejl".
 

DeletedUser1408

Guest
"fejl"????

Den eneste fejl er at det er praktikanten Frode der har fået den idé med AF!!

Fjern AF, og start om igen...! Denne gang skal det være en person med bare ÉN brugbar tanke der laver AF!
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Problemstillingen med spydkæmpere på AA kortet er blevet sendt videre
 

DeletedUser1523

Guest
Ja må indrømme at det er er helt gennem tænkt den måde AA kortet, men som altid er der nogen der misbruger systemet så længe det er iht reglerne, men nok ikke det der var tiltænkt at AA skulle foregå på. Det burde være mindst NT tropper der skulle smides som sieges, så kan man ikke lave et hav at siege tropper på få minutter. Så Inno stop det hul der er i den måde AA fungere på.
 

DeletedUser1256

Guest
Ja væk med muligheden for at smide BA tropper på AA kortet. burde kun være tropper fra kvk som er JA-AA
 

DeletedUser1256

Guest
gider ikke hoppe ned på det niveau Biel. Fakta er bare at BA tropper aldrig har været en del af kvk og derfor burde det kun være tropper fra kvk der kan bruges. Og nu er det jo også kun os det pt går ud over fordi nogen klaner ikke magter eller har tropper til at smide rigtige siege :)
 

DeletedUser1038

Guest
Måske man skulle se på, at disse nye berømte spydkæmpere faktisk giver lidt liv til KvK, som ellers vil blive total bremset grundet de nye KvK-ændringer. Man skal vel tage i betragtning, at KvK gerne skulle kunne spille af alle og ikke kun af store klaner med mange dia-brugere eller mange spillere med sindsyg høje lvls i Alca. Men det må FoE jo opveje.... om KvK skal være for alle eller blot for de store klaner.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
De nye KvK regler er indført for at løse nogle problemstillinger i KvK. Men som jeg skrev tidligere så er sagen sendt videre og vi afventer spildesignernes udmelding om hvorvidt brug af BA tropper er en omgåelse af de nye KvK regler eller ej.
 

DeletedUser1038

Guest
Kære Dragon
De nye KvK-ændringer har så sandelig også ændret positivt på muligheden for at lave "skygge-klaner" eller at blot hygge sig med kamppoint ved at frisætte/genindtage samme sektor igen og igen. KvK-ændringen kræver meget mere samarbejde og fællesskab for at dyrke KvK.

Men, jeres ændringer med belejringer betalt med bl.a. tropper samtidig med fritsættelses-reglen, så bremser I total KvK for den almindelige lille klan. Det er kun de helt store klaner som kan spille KvK i kamp-zoner. Brugen af spydkæmpere går ind og "redder" KvK-motivationen for den lille klan. En anden ide, er I laver et SK for tropper til brug i KvK. Ideen om at kun 1 person skal kunne smide en belejring per sektor kunne også fungere, men igen er denne ide kun for de store klaners fordel (typisk har en lille klan 1-3 der aktivt spiller KvK).

Hvis I ikke selv kan se at disse KvK-ændringer dræber den almene spillers lyst og overskud til at spille KvK, ja så må tiden jo vise jer det....
Jeg synes personligt, at brugen af spydkæmperne giver den almene klan en chance i KvK, og det er alt-afgørende for mig. Jeg håber du lytter til andre end Frihedskæmperne, Dragon. Ellers vil jeg meget gerne invitere dig på besøg hos BE og opleve kampene sammen med os ;)

/Hot
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1783

Guest
Disse regler, der er indført omkring kvk, er de indført nationalt eller internationalt?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Reglerne er indført internationalt og på alle servere og efter et bredt ønske

Problemstillingen omkring BA tropper er OGSÅ rejst internationalt og med en bred tilslutning så det er ikke en problemstilling som hænger sammen med en enkelt klan på en enkelt server i DK

De nye regler har også været genstand for mange diskussioner her på forum og igen - der har været deltagere fra mange klaner og fra alle servere så det her er ikke noget som stammer fra en enkelt klan eller en enkelt server
 

DeletedUser1038

Guest
Jeg taler oprigtigt om min bekymring for KvK-udviklingen, da disse ændringer er for voldsomme for mindre klaner. Jeg er ikke interesseret i at sidde og spille KvK med kun ganske få klaner.... Optimalt ville være et KvK hvor der er balance på kortene og alle kan være med på fair betingelser. Sådan er det ikke nu.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
@HotNancke

Der er faktisk et par tråde hvor det bliver diskuteret hvad der skal til for at gøre KvK bedre og hvor vi har opfordret alle til at deltage på en sober måde
 

DeletedUser2114

Guest
WB lad os se om du kan svare på bare et simpelt spørgsmål, skal vi prøve det?? Det kommer i hvert fald her:

Du bliver simpelthen nød til at fortælle mig hvilken del af ordet "alle aldre" som du ikke forstår??? Alle aldre betyder som de fleste nok har fanget, ALLE aldre, altså ikke kun de aldre som FK gider spille men ALLE ALDRE!!!!!!! Det er det kortet hedder, siden du er i tvivl ;D
 
Senest redigeret af en moderator:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er en god diskussion som er i gang her men jeg vil lige erindrer alle om at reglerne omkring ordentligt sprog på forum SKAL overholdes
 

DeletedUser1256

Guest
alle kvk aldre agger som er JA-FT :). Men elsker du seriøst mener at der FK der diktere nye regler. LOOOL.
 

hoyohoyo

Nyt medlem
@dl...

ja, det er rigtigt dl. men reglerne om sprogbrug gælder vel nok især også for dig... så du bør nok overveje, om formuleringer som
" hvorvidt brug af BA tropper er en omgåelse af de nye KvK regler eller ej" er passende. du insinuerer nærmest, at der er tale om en omgåelse...

og husk lige din position i Brisgard i en af de største klaner, som også kunne have en særlig interesse i denne sag. så igen, vej dine ord på en guldvægt
 

Hyne68

Aktivt medlem
Jeg har som udgangspunkt ikke nogen officiel klan-holdning til problematikken, da vi kun lige har snust til kortet, men jeg kan da personligt følge logikken så langt, at når der står Alle Aldre over kortet, og man så tolker det som kun KvK-aldre, så fejler InnoGames enten i defenitionen og tekstning eller også egen-fortolker FK.
Hvis det kun er JA-FT som må benyttes, så bør der vel heller ikke være sektorer indeholdende AF-tropper i forsvar??
 
Top