Spydkæmper

WinterConni14

Nyt medlem
Hej,
Jeg er lige begyndt på spillet og jeg har et lille spørgsmål. Man kan bygge en spydkæmperkaserne, men jeg ved ikke hvordan man træner sine spydkæmpere.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Winterconni.

Du træner dine enheder ved at klikke på militær bygningen. Her får du så et vindue op, hvor du kan klikke på 1 enhed af gangen til at træne. Efter noget tid vil enheden være klar til kamp.
Du kan se hvor længe det taget for enheden, med den tid som er under billedet.
 

WinterConni14

Nyt medlem
Hej hr. nyborg,

Mange tak for dit svar, men jeg ved ikke hvad en enhed er. Undskyld at jeg er langsom til at forstå det.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Det skal du ikke undskylde for Winter :)

Så skal jeg jo bare forklare bedre:p

SÅ lige som du sikkert allerede gør med dine bygninger hvor du laver forsyninger til din by, altså de bygninger hvor du jo kan vælge 6 tider du vil bruge på at producere, for eksempel 15 minutter.

Lige så, gør du med din spydkæmperkaserne. Når du har pladseret den i din by, og den er bygget. Så ganske simpelt klikker du på bygningen. Nu skulle du gerne få et vindue op hvor du har mulighed for at "producere" den "enhed" som den bygning nu laver. Altså i dit tilfælde er en "enhed" eller "kriger" en spydkæmper.

I vinduet du har åbent nu, har du så mulighed for at træne op til 5 spydkæmpere. Så du skulle gerne se en knap hvor der står "træn"
Klik på den knap, vinduet lukker nu ned og din spydkæmper bliver trænet, kort efter vil du se 2 svær der svæver og hopper over bygningen. Klik på bygningen for at "opsamle" din spydkæmper, lige som du ville gøre med din bygning der laver forsyninger for eksempel.


Når du har gjort dette starter du bare forfra med at klikke på bygningen igen og så videre :)
 
Top