"Støt"-funktionen er tæt på proceslinien

DeletedUser2302

Guest
Når man spiller FoE på PC, støder man af og til på et lille problem, når men støtter venner, klanmedlemmer og naboer. "Støt"-funktionen er et ret lille felt og temmelig tæt på proceslinien. Jeg har af og til ramt en launch-funktion på min proceslinie i stedet for at støtte en ven.

Hvis "Støt"-feltet kunne rykkes op over portrætterne, kunne denne irritation undgås.
 

DeletedUser2122

Guest
Når man spiller FoE på PC, støder man af og til på et lille problem, når men støtter venner, klanmedlemmer og naboer. "Støt"-funktionen er et ret lille felt og temmelig tæt på proceslinien. Jeg har af og til ramt en launch-funktion på min proceslinie i stedet for at støtte en ven.

Hvis "Støt"-feltet kunne rykkes op over portrætterne, kunne denne irritation undgås.

Hej Poulthm.

hvis støt feltet flyttes op over portrætterne, vil det betyde at samme issue vil fremkomme, men her blot ved at et fejl klik vil reagere aktivt med en bygning i din by . Der vil stadig være et issue.
Jeg sender dog forslag videre til spiludviklere. Måske de har stødt p lignende forslag og har en anden løsning. Uden garanti for at der sker en ændring.

Mvh.
Fugazi.
 
Top