Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg har lige et par start spørgsmål.

I skriver " gøre placeringer mere retfærdige og tilgængelige "
Men nu forholder det sig lige sådan at den nye rangliste styres af prestige point og sejre i KS og det gir et skævt billede af styrke forhold i en rangliste der skal dække serveren, så er det hvad de kalder retfærdigt eller får vi en ny ekstra rangliste der rangerer klanerne efter klan point, det nye prestige system eller andet der gir mening. Hvis Inno kun har planer om 1 rangliste der kører efter ren KS princip så saboterer i hele rangerings systemet der normalt kører efter brede principper.

Når KvK lukkes ned vil de klaner der ejer "land" så få kompensation for de varer som de har stående i sektorer, eller skal vi selv frisætte for at få vores retmæssige varer?

Bliver det nye Klan raid så et koncept der kommer til at blive domineret af fordele hvis man bruger diamanter?

Dine spørgsmål vedrørende varer/medaljer er allerede videresendt til spildesignerne og der vil komme en udmelding omkring dette FØR at Kvk lukkes ned så I selv kan tage en beslutning på dette område.

Raids er stadig under udvikling og jeg har endnu ingen informationer om hvorledes den vil indgå i ranglisten. Så snart jeg ved mere og må oplyse dette, vil jeg holde jer alle orienteret. I har for en gang skyld en chance for virkelig at påvirke Raids. Jeg vil anbefale dem af jer som har tid og lyst at deltage på Beta og jeg vil som sagt selv informere jer løbende om den udvikling som finder sted der
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Deltagelse vs. vedligeholdelse. På nuværende tidspunkt er det kun en meget lille procentdel af vores spillergruppe, der aktivt spiller KvK. Ja… for folk spiller ikke fra PC. Er det ikke Inno selv der har udsultet KvK ved ikke at tage stilling til den del af spillet, så man bedre kan lukke det ned.

Da KvK er en ældre funktion, hvilket gør den langsom og omfangsrig, kræver det en betydelig indsats at vedligeholde funktionen. Derudover kræver KvK konstante opdateringer for hver ny tidsalder og lever samlet set ikke op til nutidens standarder med hensyn til funktionalitets design. Hvad er det for et funktinalitetsdesign. Tror ikke jeg forstår? Som følge heraf lever den ofte ikke op til jeres og vores forventninger. Jeg er nok i tvivl om, hvad der menes med “jeres” forventninger. Jeg mener ikke, at jeg er blevet spurgt. Kan I ikke henvise til den brugerundersøgelse der er lavet. Den vil jeg megagerne læse

En omskrivning af KvK ville kræve mange af vores ressourcer og ville ikke være gennemførlig og fremtidssikret. I stedet for, i tråd med markedet og vores vision for Forge of Empires, besluttede vi at skabe en ny funktion for at bringe alle de forskellige spillere og klaner sammen og lave en ny langvarig tilføjelse til jeres spiloplevelse. Det er både interessant og bekymrende når man kobler vision med markedskrav. Man kan også sige at de to ting IKKE hænger sammen, med mindre man laver endnu en betalingsdel. Er det visionen?


Nej det er ikke visionen og ressourcer er ikke økonomisk i denne sammenhæng men arbejdsbyrden. I forhold til det antal spillere som spiller kvk bruges der forholdsvis mange mandetimer m/k på at vedligeholde den del af spillet, som ellers kunne være blevet brugt til at lave og forbedre indholdet og funktionaliteter som er til rådighed for alle spillere - både dem på mobil og pc.
 

Jimse

Aktivt medlem
Når man spare en masse mandetimer, kunne der så afsættes et par stykker til at forøge klanstyrkeniveauet til over de nuværende 100
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Når man spare en masse mandetimer, kunne der så afsættes et par stykker til at forøge klanstyrkeniveauet til over de nuværende 100
Klanstyrkeniveauet er en at de ting som der vil blive kigget på i samme omgang
 

Hyrde

Aktivt medlem
Med fare for at starte en shitstorm - jeg er udmærket tilfreds med at KvK lukkes ned. Jeg ved godt, der er mange 'gamle' spillere, der er 'vokset op' med KvK og som holder af det, men samtidig er der en masse nye spillere, der ikke aner hvad det er. Det er noget skidt, at ikke alle funktioner i et spil er tilgængelige på alle de platforme, spillet udbydes på.

Derudover er KvK i mine øjne gammeldags og alt for kliktungt. Jeg ved ikke hvor mange gange man skal klikke bare for at komme ind til kampen, og så skal man klikke for at udskifte enheder og så først kan man trykke på kæmp. Tre sekunder senere skal man igennem det hele igen (og det samme kan siges om KE5 som også er utroligt kliktungt).

Ydermere fylder KvK alt for meget i klanranglisten. Ellers stærke klaner i fx KS og KE ligger og roder langt nede ad ranglisten, bare fordi de ikke spiller KvK - det er der ingen rimelighed i overhovedet!

KvK spilles fra kl. 20.00 til kl. 20.10. Så man skal være til stede kl. 20.00 hver evigt eneste dag. Det kan jeg bare ikke forpligte mig til - jeg spiller når jeg har tid og lyst og vil simpelthen ikke være afhængig af bestemte tidspunkter hvor jeg skal være til stede i spillet.

Jeg håber de nye Klan Raids, bliver en dejlig rar og involverende erstatning, der ikke efterlader halvdelen af spillerne i et tomrum. Jeg håber det bliver bygget op så alle klaner kan deltage og ikke som i KS hvor små klaner ikke har en chance (nej heller ikke med det nye system) og hvor præmier og belønninger uddeles efter reel aktivitet og ikke efter et liga point system, hvor point kan opnås uden nogen form for aktivitet overhovedet, som fx i KS.
 

Bitte.

Medlem
Med fare for at starte en shitstorm - jeg er udmærket tilfreds med at KvK lukkes ned. Jeg ved godt, der er mange 'gamle' spillere, der er 'vokset op' med KvK og som holder af det, men samtidig er der en masse nye spillere, der ikke aner hvad det er. Det er noget skidt, at ikke alle funktioner i et spil er tilgængelige på alle de platforme, spillet udbydes på.

Derudover er KvK i mine øjne gammeldags og alt for kliktungt. Jeg ved ikke hvor mange gange man skal klikke bare for at komme ind til kampen, og så skal man klikke for at udskifte enheder og så først kan man trykke på kæmp. Tre sekunder senere skal man igennem det hele igen (og det samme kan siges om KE5 som også er utroligt kliktungt).

Ydermere fylder KvK alt for meget i klanranglisten. Ellers stærke klaner i fx KS og KE ligger og roder langt nede ad ranglisten, bare fordi de ikke spiller KvK - det er der ingen rimelighed i overhovedet!

KvK spilles fra kl. 20.00 til kl. 20.10. Så man skal være til stede kl. 20.00 hver evigt eneste dag. Det kan jeg bare ikke forpligte mig til - jeg spiller når jeg har tid og lyst og vil simpelthen ikke være afhængig af bestemte tidspunkter hvor jeg skal være til stede i spillet.

Jeg håber de nye Klan Raids, bliver en dejlig rar og involverende erstatning, der ikke efterlader halvdelen af spillerne i et tomrum. Jeg håber det bliver bygget op så alle klaner kan deltage og ikke som i KS hvor små klaner ikke har en chance (nej heller ikke med det nye system) og hvor præmier og belønninger uddeles efter reel aktivitet og ikke efter et liga point system, hvor point kan opnås uden nogen form for aktivitet overhovedet, som fx i KS.
Personligt er jeg meget ked af KvK stopper, Hyrde du nævner det er klik tung, hvad så med ks der bestiller man da ikke andet ind sidde og klikke og man kan se hvilke enheder man skal angribe, i ks kan man nemt sætte en hær op der kan slå alt fordi man ved hvad man skal kæmpe imod (ingen udfordring), også er det bare at klikke der ud af, der er ingen direkte kampe mod en anden modstander, ***kedeligt efter min mening, og hvor alle store klaner hele tiden bliver favoriseret.
Jeg vil ikke sige jeg stopper når kvk stopper. vil give det nye klan ræs en chance men kommer det til at ligne ke og ks så så kan det godt ske mine dage i FoE er talte
Som mange skriver her inde så er kvk forsømt af inno, hvis de havde moderniseret det sammen med de andre ting som de har lavet, var det noget anderledes og helt sikkert flere der kendte til kvk,
 
Top