Storslåede bygninger

DeletedUser12

Guest
Kære Konger og Dronninger,

Som nogen at jer sikkert allerede har bemærket, så er der et nyt forum. Et storslået Bygnings encyklopædi! Dette er kommet til ved hjælp af et stort arbejde fra det tjekkiske team og det vil blive udvidet til at dække helt til level 20 er planen i første omgang. Vi kunne godt tænke os at få noget feedback omkring Encyklopædien her. Er det brugbart? hvad mangler der? Finder I nogen fejl? Og bare generelt hvad syntes I om det? På forhånd tak for jeres tilbagemeldinger :) Link til forsiden.

Jeres FoE team
 
det ville være en stor hjælp, hvis man ud over SB´ens navn også fik oplyst hvad den giver (f.eks. : Alcatraz, tropper + glæde) vises når man holder cursoren hen over sb´en, p.t. vises kun bygningens navn.
 

DeletedUser1271

Guest
Nu kan jeg se at Cape Canaveral give 10fp på niveau 10, så er det jo nemt at regne ud at alle niveauer der over giver flere.
Men hvad gør spillet så med dem egentlig, forsvinder de og går tabt eller får man dem i lageret som fp-pakker?
 

DeletedUser12

Guest
Kunne selvfølgelig være en ide Vakini :)

Nej du kan nu høste så der er flere end 10 i din FP bar. Det blev indført for noget tid siden. Timeren bliver dog stadig nulstillet, men der er altså ikke nogen øvre grænse for hvad tallet kan ende på hvis du bruger fp pakker eller opsamler fp. Dog vil den stoppe med at producere nye fp når du rammer 10 fp i baren.
 

DeletedUser40

Guest
Hej Skolehaven

Nu du selv nævner det, hvordan kan det så være at det ikke er muligt at opsamle / bruge forge point pakker efter man har 11 eller flere forge point på lager?

For os som har over 500 pakker forge point på lager & dem som ejer både Castel del Monte, Hagia Sophia & Cape Canaveral på level 10, + op til flere kundskabens altre, det er altså træls ikke at kunne høste alle sine bygninger på samme tid, det ville være dejligt hvis muligheden var der for at have ubegrænset forge point liggende i baren så man ikke behøvede at skulle ud & ind for at bruge de nyligt høstede forge point inden man kunne høste næste potion :(
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kan faktisk ikke svare på hvorfor man ikke kan lave mere end en opsamling af forgepoint, når man passerer de 10 fp. Men jeg kan lige prøve at høre ad hvorfor :)
 
jeg mener kun at man kan indsamle op til 20 FP (svarende til 2 x FP pakker), men kun hvis man høster/bruger FP-pakker fra 9-10 FP i bjælken.
 

DeletedUser12

Guest
Hvis du har 10 i forvejen og enten bruger opsaml alle eller høster en cape canaveral på level 20 så skulle du kunne komme over 20 fp i bjælken.
 

DeletedUser

Guest
Kan se, der er forskelle i bonus på flere SB i encyklopædien i forhold til den gamle guide.
Atomium gav tidligere 8.000 glæde på niveau 10 + 20 varer.
Nu giver den 9.700 glæde men kun 17 varer.

Er det en bug eller er der sket endnu en afbalancering ?
 

DeletedUser12

Guest
Det står i indlæg 2 nederste del. Encyklopædien skulle gerne opdatere sig selv med de nyeste stats ved at hente værdierne fra spillet som jeg har forstået. Den har derfor muligvis allerede de nye værdier med som står i indlæg 2. Grunden til de står i indlæg 2 er fordi vi blev oplyst om den ændring ret sent.
 

DeletedUser

Guest
- og hvor gemmer I så indlæg 2 og hvorfor i alverden laver I så ikke en ny spoiler med tillægget.
Mange, mig selv incl., tager jo spoileren for gode varer og er måske ikke så meget på dette forum.

--- og så gik den død - som sædvanligt.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top