storslået bygning

DeletedUser

Guest
Nu har jeg ingen selv, men har givet til andres med et godt resultat.

jeg ser så til min forundring, at der er nogle som ikke giver noget som helst.
ingen forgepoint, ingen medaljer og ingen print.

Kan nogen fortælle hvad det skyldes, for umiddelbart kan jeg ikke funde forklaringen.

hilsen grace
 

Daenerys

Medlem
i guiden vedr. storslåede bygninger kan du ved nogle af dem se hvilke donationsbelønninger man kan få:
http://forum.dk.forgeofempires.com/showthread.php?531-Storsl%C3%A5ede-Bygninger-Guide
der er forskel på hvad man få alt efter hvilket niveau bygningen er på og det er altid kun topplaceringerne som får noget, ellers ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal svarer dig uden en mere uddybende forklaring om der som du undre dig over; håber dog jeg har kunnet hjælpe lidt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg skal prøve at forklare.
jeg har givet 1 forgep til Aachen dom.
- - - 1 - -fyrtårnet i a
- - - 1 - - markuskirken
så kunne man jo tro at det var fordi jeg kun havde givet 1, men jeg har netop givet 1 til deal casrle, og der kommer kisten frem og viser hvad jeg kan få ud af at investere i den bygning.
i ingen af de 3 øverste kommer der en kiste frem, så jeg kan se hvad min belønning bliver.
er det bedre forklaret?:D
 

DeletedUser361

Guest
Grace111 du skal være blandt de 5 øverste for at få en skattekiste med belønning:)
 

Daenerys

Medlem
f.eks. fyrtårnet i A giver gevinst til de 3 donere som har doneret mest på lvl 1, lvl 2 og 3 er der gaver til top 4, mens der fra lvl 4-10 er gaver til top 5. det er derfor forskelligt hvor meget man skal donere for at få noget igen.
er det derfor du ikke har fået noget her ? - at du ikke har fået den nødvendige placering.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er irreterende at mine venner ikke kan bruge forge point på min storslåede bygning fordi vi har brugt samme internet forbindelse
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg har hørt, skulle det faktisk være muligt at hjælpe hinanden efter version 0.27 kommer ud, selvom man har delt en forbindelse på et tidspunkt, men der vil gå et par dage før blokeringen ophører, hver gang man deler forbindelse.
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg har hørt, skulle det faktisk være muligt at hjælpe hinanden efter version 0.27 kommer ud, selvom man har delt en forbindelse på et tidspunkt, men der vil gå et par dage før blokeringen ophører, hver gang man deler forbindelse.

Det er bare det mest belastende, eftersom at min bror og jeg tit er sammen og derfor får delt forbindelse... Kan kun sige at jeg bliver mere og mere glad for at ingen af os har købt diamanter...
 
Top