Storslået bygningsforbedringer

DeletedUser12

Guest
Kære spillere

App'en er desværre først lige blevet godkendt, men opdateringen skulle ligge der nu. Da det er fredag og vi ikke ønsker at tage nogen chancer op til en weekend, må jeg beklageligvis meddele at de lovede forbedringer til storslåede bygninger, samt vouchers først bliver tilgængelige på mandag.

På trods af dette må I have jer en god weekend.

Jeres Forge of Empires team
 

DeletedUser12

Guest
Kære spillere

Vi bliver desværre alligevel nødt til at udskyde SB forbedringerne, grundet et vitalt login problem i Appen. Indtil denne opdatering af appen er kommet bliver GB forbedringerne desværre ikke til noget.

Jeres Forge of Empires team
 

DeletedUser543

Guest
nu bliver der en storm af utilfredse beskeder, da vi ikke kan forstå hvorfor vi skal vente på en app ;)

jeg har called it ;)

hattemager
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er super ærgerligt og en anelse irriterende.

Tør I sætte en tidshorisont på?
/J
 

DeletedUser

Guest
Hvor svært kan det være.
Gennemfør det sidste af opdatering 1.29 (beta) og udskyd update af app´en til den er i orden - BUM.
Alt andet er uprofessionelt.
 

DeletedUser

Guest
Hvor svært kan det være.
Gennemfør det sidste af opdatering 1.29 (beta) og udskyd update af app´en til den er i orden - BUM.
Alt andet er uprofessionelt.

Hvorfor skulle InnoGames da bryde med en lang traditon og pludselig belive professionelle? ;-)
 

DeletedUser

Guest
vis app´en ikke virker på beta. hvorfor har i så overhovedet annonceret den til at komme med 1.29?
for de frigivet lvl´s kører på beta. og de er da ikke slået fra, der over, for at dem, der har råd til at købe appel ting
kan have så krav på at deres ting de virker.
for det er da det indtryk jeg er ved at få.
forsinket udgivelse af opdate og tvungen hardware acc, højst sandsyndligt fra 1.30 selv om at det lagger så forfærdenligt selv på en gamer pc..
kan huske gode gamle dag. hvor man jublede . vis et spil have en hardware mulihed. den glæde er desværre ikke overført til innogames hardware acc.

håber i meget snart for det bragt i orden ellers må jeg jo snart finde et spil der holde det de lover og ikke lagge som havde man en 33 MHz pc
 

DeletedUser361

Guest
Det er ikke kun på beta, sb lvl er blevet frigivet, de Engelske server frigav sb lvl i fredags. Det er kun resten af verdenen der ikke kan finde ud af det.
 

DeletedUser1061

Guest
Kommer der snart en besked om hvornår i så forventer at den vil komme?
 

DeletedUser12

Guest
Jeg må beklageligvis meddele at de er blevet udskudt til i næste uge. Jeg må derfor endnu en gang bede om jeres tålmodighed og forståelse.
 

DeletedUser733

Guest
hvad fanden har i tænkt jer !!!!!!!
jeg er heldigvis ikke en pengespiller, men det er der mange der er !!!!!!
der er sku da grænser for tålmodighed og forståelse...........
og jeg tror i har overskredet mange spilleres.......
i tog meget væk for mange måneder siden og lovede at vi ku få lidt tilbage......
det har folk accepteret og ventet.....
så annoncere i at nu kan vi "endelig" få lidt tilbage, og så skal folk bare vente flere måneder på det.....
i er godt nok ringe.....
flot at tage folks penge men ikke levere varen....
i andre sammenhæng ville folk jo få pengene tilbage eller kompensation,hvis det lovede ikke blev holdt.....
men det sker vel ikke HER....
har kun et ord i hovedet, og det er PENGEMASKINE......
 
Top