Support link i spillet

DeletedUser

Guest
Når jeg trykker på support(højreklik i vinduet), så fryser spillet og der kommer ingen support.
FoE 0,12
google chrome.

Jeg undrer mig lidt over at der ikke er en direkte fane til support i forum.
Der er et eller flere link i trådene, men jeg orker ikke lede alle tråde igennem der fremkommer ved søgning, for søgeordet er ikke markeret i indlæggene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjorde opmærksom på dette problem forleden, så jeg håber det er under behandling.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke svare på hvorfor spillet fryser når i vælger support i spillet, da jeg ikke kender til andre sager om det fra mine kollegaer, men vi kan da lige prøve et par ting sammen, for at se om ikke det kan afhjælpe problemet.

1. Højreklik i spillet og vælg Global Settings.
2. Klik på fanen Advanced og tryk på knappen "Check Now" for at se om der er flash opdateringer.
3. Klik på Settings og kryds af i "Enable hardware acceleration" hvis dette ikke er gjort.
4. Genstart din browser og prøv support linket i spillet igen.

Jeg har også sat et link i toppen af forummet, hvor man kan komme direkte til Support, så jeg håber det kan glæde lidt.
 

DeletedUser

Guest
Ok.

1. ok. (Bortset fra temporær frysning, men ved gentagne trykkeri kom Flash Player Settings Maneger frem. (Ved en ubevidst tryk på højretast, kom vinduet hurtigere frem) (Det gav den ide at bruge højreklik på "Support", men no luck)
2. "Check now" er grå
3. Der er ingen "Settings" fane, (men den kommer måske ved brug af "Check Now?)
4. Skulle ikke være nødvendig, da der ikke er foretaget ændringer.
 

DeletedUser

Guest
Det lyder ikke som om din browser fungerer helt normalt med flash. Installer dette her og se om det hjælper: Flash Player

Afkryds boksen med "Free! McAfee Security Scan Plus".
 

DeletedUser

Guest
Der findes ikke en sådan boks på det link, blot en besked på at jeg allerede har flash player installeret og at chrome selv opdaterer.
 

DeletedUser

Guest
Det lyder virkelig som om der er en del problemer med enten din PC eller din browser, og vores viden går desværre kun til at vist punkt, da vi ikke er eksperter inden for alt IT. Jeg har endnu intet hørt ud fra det her der siger, at det er noget fra os der forårsager dine problemer, og hvis jeg logger på din konto i spillet har jeg ingen problemer med at højreklikke eller komme til support ad den vej, så jeg håber andre kan hjælpe dig, hvis ikke disse sidste mulige løsninger kan hjælpe.

Afinstaller - eller brug slet ikke - Internet Explorer for det er et af de værste browsere derude nu, og Chrome samt Firefox gør det meget bedre, dog med hver deres egne fejl og folks argumenter for brug. Du skal selvfølgelig ikke gøre det bare fordi jeg siger det, men det er mit erfarne råd.

Og så råder jeg dig til at bruge Firefox til både spillet og forummet, for at se om det kan virke bedre end med Chrome lige nu. Lad være med at installere alle mulige toolbars og addons, for der er nogle som skader mere end de gavner. Vær sikker på, at du kun installerer det du skal bruge. Og husk lige at køre de trin jeg fortalte tidligere i dette indlæg med de 4 punkter med højreklik i spillet.

Download det her og kør et scan af dit system: Spybot. Det er gratis at benytte og kommer også på dansk. Sig ja til alt den spørger om, og sørg for at opdatere den inden du kører dit scan. (Den kommer vist selv med en meddelelse om at ville opdatere)

Hvis intet af dette virker kan jeg desværre ikke hjælpe mere. Det samme gælder dit login til forummet som du nævner i denne tråd, for det lader til at være noget på dit system der forårsager problemerne.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu er problemet med direkte kontakt til support jo løst med support fanen i forum.
Jeg tror ikke jeg får brug for at bruge de links der er i spillet ved højreklik. Jeg vidste slet ikke det var muligt før du rådede mig til det for at få en nem adgang til support.
Jeg kan godt følge dig i at det kan være min pc der er problemet. Den er 6 år gammel og det svarer vel til omkring 90 år i computerverdenen. (Jeg købte min første computer i 1986, en ABC80 med computer og skærm sammebygget)
Skal jeg skrotte min nuværende computer, bliver det til en bærbar. Jeg har jo lånt en til at se hvad den kunne med FoE, og jeg skal da låne den igen og se om den kan klare det der højreklikhalløj.
Jeg takker for din indsats i forløbet og tillader mig at afslutte sagen med at problemet er løst.
 
Top