Svar fra support

NinaD

Nyt medlem
Nu er det anden gang jeg oplever at få et standardsvar fra support, der siger vi kigger på problemet og så sker der ikke mere.
Første gang kostede det mig muligheden for at gennemføre en event og nu venter jeg så på at kunne få lov at løse en historieopgave der er vigtig for mig at få løst.
Synes IKKE det er i orden at jeg skal blive ved med at bruge mine ressourcer på ikke at få løst opgaven :( Synes absolut heller ikke at det er i orden at blive ignoreret af support :(
 

Hyrde

Aktivt medlem
Måske du kunne prøve at beskrive dit problem - der er måske en her der har en løsning :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej NinaD

Det er rigtig ærgeligt at der da er noget i dit spil som driller, for vi skulle jo gerne have en god og sjov oplevelse med spillet.
At der så er nogle enkelte naboer engang imellem som kommer forbi i deres tankvogn og køre den dyrk ind i mine bygninger og tager mit bland selv slik, DET er så noget andet ;-)

MEN om ikke andet, her på forum kan vi desværre ikke hjælpe dig med en eventuel support sag, eller også bare sådan set, hvad support har skrevet til dig.
Har du en igangværende snak med support, vil det altid være bedst at fortsætte den dér. Både hvis du syntes de er dumme eller langsomme ;-)
Jeg er sikker på de gør det bedste de kan for at hjælpe dig :)
 

NinaD

Nyt medlem
Tak Hyrdinde for din possitivitet :)

Hr. Nyborg Jeg har ingen ide om hvad naboer og deres tankvogne har at gøre med min kritik af support.
Jeg troede at dette forum OGSÅ blev læst af support!
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Det bliver som sådan læst af support også.

Men hvis en spiller har en kørende support sag vil den ikke kunne diskuteres her.
Mest af alt, handler det om at have kommunikationen samlet 1 sted, så man er sikker på hvor man skal kigge efter svar.

Samt at vi andre her på forum, ikke begynder at hjælpe eller diskutere noget, som vi måske ikke her hele historien om.
 
Top