Tilbud i antikken sættes efter hvilke kriterier??

PilgrimDK

Aktivt medlem
Efter at ha hørt fra en del at de får tilbudt ting ofte jeg stort set aldrig ser og at der stort set sjældent kommer noget aktuelt, så spekulerer jeg på hvad kriterier antikken arbejder med for at sætte de daglige tilbud op til hver spiller?
Kører det på en algoritme der justerer efter hvad man ejer, så der er mindre chance for at få tilbudt det man ejer meget af og omvendt med mange tilbud af det man har lidt eller ingen af?
 

Nicolo

Medlem
Jeg tror der er lodtrækning, hvor alle dele er blevet lavet en hvis %-del, eks. Verdensudstilling valgsæt 0,12% Skibs opgradering 0,67%, Efterårsmølle 3,11% - Jeg har prøvet at notere alt hvad man kan købe (på Auktions delen), det ligner at der er 45 forskellige elementer.
Dvs. Så burde der være 2,22% chance for at en hvis genstand kommer på auktion.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg kan ikke få den opstilling til at passe desværre for jeg har f.eks. på en server kun set Hof i antikken 2-3 gange i løbet af hele det år den har været i spillet nu, mens den dropper jævnligt som tilbud hos andre så der må være mere i det end % chancer kun. Har en ide om der er noget justering inde over ift. hvad man har og antal
 
Top