Tilføj til vennelisten

DeletedUser66

Guest
Syntes der skal være lettere at tilføje en spiller til sin venneliste.

Man skal side med papir og kuglepen og skrive det rigtige navn ned, for bagefter skrive det rigtige brugernavn ind i listen. For man kan ikke søge på en spiller, ved at skrive de første bokstaver i søgefeltet.
 

DeletedUser

Guest
Man kan hurtigt se hvordan sine venners byer tager sig ud og generelt hurtigere udveksle mails in-game når man ikke skal ind og søge på sine venner først. Det er vel hovedsageligt det fordelen er ved vennelisten?
 

DeletedUser66

Guest
hvad er fordelen ved vennelisten?, det er en del af spillet jeg ikke har fundet ud af endnu

Vennelisten kan bruges til at besøge de flittige besøgende. Med 60 klanmedlemmer hvor kun 15 vil besøge en, er det let at kun besøge dem der er på sin venneliste. :D
 

DeletedUser

Guest
Men selv med 80 klanmedlemmer og kun 15 flittige, så ser jeg stadig vennelisten overflødig, hvis det er eneste grund til den er der. Man besøger jo alligevel alle 80 for at få guldet?
 
for mig er guldet 20 stk pr. besøg ikke årsagen til besøget, men hjælp til at øge produktion hos klanmedlemmet, enten i form af polering eller motivering, og selvfølgelig med den bagtanke at så gør klanmedlemmet selvfølgelig gengæld.
I starten af spillet hjalp de 20 guld selvfølgelig, men nu er det pebernødder for mig;)
 

DeletedUser

Guest
Nåh ja, det er så starten af spillet for mig, så jeg besøger også dem som ikke besøger mig:)
Men er det virkelig den eneste grund til vennelisten?
 

DeletedUser66

Guest
Hvis du har venner som ikke er i dit nabolag eller i klanen, kan du tilføje dem i vennelisten, du kan dog ikke poler eller motiver.
 
Forcia, det er også mit store spørgsmål, jeg vil ikke accepterer venner før jeg ved hvad jeg går ind til, det skulle helst ikke blive som Facebook.
 
Top