ting der rådner...

DeletedUser

Guest
hvis man ikke når at tage ens ting fra bygninger, så rådner de, hvilket jeg synes er ekstremt upraktisk. for nået tid siden stoppede jeg med at spille et spil, fordi jeg blev nød til at være afhængig af spillet for at kunne følge med, og det er jo så det samme her. jeg vil gerne vide om det bliver fjernet, ikke fordi jeg ikke gerne vil passe min bruger, men jeg ved da at efterhånden så bliver det ikke hverdag jeg passer den, og så rådner alle mine ting, og så kan jeg ikke følge med mere, hvilket resultere i at jeg ikke gider mere...

**winner25**
 

DeletedUser

Guest
Det er en del af spillet og vil ikke blive fjernet. Selvfølgelig vil udviklerne af spillet have dig til at logge ind og spille. Det vil alle spiludviklere jo, hvilket også er grunden til, at du kan se et mønster i det. Jeg tvivler på, at du kan finde et eneste online browserspil, hvor du bare kan lade stå til og så stadig være med dem der spiller hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
der er tanoth.com de gjorde det i hvert fald ikke dengang, jeg ved selvfølgelig godt at spil udviklerne gerne vil havde mig til at komme hele tiden, men hvis jeg lige glemmer at logge på en dag, så mister jeg alt hvad jeg har opnået den dag, og så skal jeg starte forfra jeg kan godt se det er en slags straf, men jeg siger bare det var det der fik mig til at stoppe med at spille det spil, jeg spillet dengang, og jeg er sandsynligvis ikke den eneste.

selvfølgelig kan du ikke være med dem der spiller hele tiden, det ville være dumt, men dem der spiller hele tiden farmer ved deres bygninger som kun tager 5 min og så går det stærkt med rang, hvis jeg nu ikke kommer online en hel dag så vil jeg miste alt den farm, men jeg vil stædig(hvis det ikke rådnede) kunne klare mig en lille smule fordi jeg har værktøjerne, men jeg ville ikke havde lige så mange værktøjer som ham der har spillet hele dagen...
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Der mangler vist et "h" der :D

sorry men kunne ikke lade være, håber du kan tage det ;)
 
Top