To gode idéer :)

DeletedUser17

Guest
Tror jeg da... Hvorfor er det at vi skal hente mønter selv? Jeg tænkte lidt over det, altså de rådner jo ikke alligevel. Og øhm, er man ikke kongen i sit eget rige? Han skal da ikke selv hente huslejen / skatten, ville da være kanon hvis de fortsatte selv? Igen, det er bare en idé.
Og hvad med en funktion der satte alle forsynings-bygninger med det samme navn, til at producere samtidig? Det er jo trenden at man bygger flere af de samme forsynings-bygninger når man oplåser dem, eller man får i hvert fald flere efter et stykke tid, jeg har da rimelig mange Alkymister efterhånden :)
Hvad syntes i? Kom meget gerne med (konstruktiv) kritik :)
 

DeletedUser66

Guest
Tror jeg da... Hvorfor er det at vi skal hente mønter selv? Jeg tænkte lidt over det, altså de rådner jo ikke alligevel. Og øhm, er man ikke kongen i sit eget rige? Han skal da ikke selv hente huslejen / skatten, ville da være kanon hvis de fortsatte selv? Igen, det er bare en idé.
Og hvad med en funktion der satte alle forsynings-bygninger med det samme navn, til at producere samtidig? Det er jo trenden at man bygger flere af de samme forsynings-bygninger når man oplåser dem, eller man får i hvert fald flere efter et stykke tid, jeg har da rimelig mange Alkymister efterhånden :)
Hvad syntes i? Kom meget gerne med (konstruktiv) kritik :)

I den tid, kom skatte opkrævere rundt for at hente skatten til kongen, og der skal jo også være lidt til at plyndre. Men det kunne være en penge betalt mulighed at ansætte opkrævere til det. (diamanter for 24 timer service)
Dobbelt klik på en bygning og alle blev aktiveret ville være en god idé.
 

DeletedUser

Guest
Du får det ikke gratis!
Det er jo ikke noget nyt du kommer med.
Det koster at samle ind uanset hvor mange ideer du får til at gøre det gratis.
 

DeletedUser17

Guest
Du får det ikke gratis!
Det er jo ikke noget nyt du kommer med.
Det koster at samle ind uanset hvor mange ideer du får til at gøre det gratis.
Kan du ikk blande dig udenom hvis du ikke har noget positivt at sige? For det første forstår du ikk mit spørgsmål, HVAD er det jeg ikke får gratis??? Begge mine idéer er gratis i forvejen, det koster jo ikke noget at samle ind, SÅ glad for at du forlader spillet imorgen :)
 
Top