Udvidelse af nabo menu

DeletedUser

Guest
Kunne man ikke lave nabo menuen længere eller justerebar i bredden så man kunne se nogle flere af gangen, nu er der også kommet en invite friend ting som tager plads så nu skal man klikke endnu mere frem per kamp da man bliver smidt tilbage efter hver kamp til starten af menuen i mit tilfælde da jeg ligger i top 3 på nabo listen, (hvilket jeg stadigvæk ikke kan se nogen grund til da man har en tilbage til egen by knap efter en kamp hvorfor så blive smidt tilbage til sig selv på nabo listen for derefter at skulle finde frem til der hvor man er nået til, no logic)
 

DeletedUser

Guest
umm den anden tråd har da ikke noget at gøre med en udvidelse af bredden på nabo menuen?

Den første tråd jeg skrev var omkring det jeg har skrevet i () ville bare sige det igen da jeg aldrig fik grunden til hvorfor man har lavet det på den måde når der var en knap til det, eneste svar var at andre ønskede at blive smidt tilbage til start punktet, ville gerne høre fra dem der ønsker det da jeg ikke selv kan se hvad man kan bruge det til, for man bliver jo i den by man har været i krig med hvor der er en knap til at sende dig tilbage til egen by.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top