Udvidelse

DeletedUser

Guest
Hej alle sammen

Kan man kun udvide med at købe diamantudvidelseeller kan man også gøre det ved at vinde en kamp ?

På forhånd tak
 

DeletedUser

Guest
Du kan få udvidelser på 4 måder:

1. Købe dem med Diamanter
2. Vinde Medaljer i PvP turneringer og bruge disse på Udvidelser
3. Udforske Udvidelser

:)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvordan får man mulighed for at købe udvidelser med diamanter?

I byggemenuen kommer de udvidelser man har "vundet" ved metode 2, 3, og 4.
Er det så der metode 1 kommer i anvendelse? Så er det jo ligesom ikke en separat handling, men et resultat af andre handlinger.
Så Metode 2 kunnde skrives "Vinde Medaljer i PvP turneringer og bruge disse på Udvidelser (som betales med diamanter)
Og samme parantes ved 3 og 4.
 

DeletedUser12

Guest
Som beskrevet her. Den nederste udvidelse der vises på screenshotet kan KUN købes for diamanter.
 

DeletedUser

Guest
Joh, og jeg har i øjeblikket 1 i min byggemeny.
Er det så en udvidelse der tilbydes spilleren af innogames?
For jeg har ikke selv gjort noget (metode 2-3-4).
 

DeletedUser66

Guest
De andre metoder kan ses i byggemenuen når det er muligt at udvide.
Når metode 3 og 4 er udført, får du mulighed for at købe udvidelsen for guld.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu var det denne guidetekst der blev om:
"Den nederste er en ren diamant udvidelse og koster som billedet viser 200 diamanter."

Den er svær at tolke, så jeg spurgte "Er det så en udvidelse der tilbydes spilleren af innogames?"

Det du svarer har jeg allerede beskrevet, ligesom det står i guiden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan desværre ikke se, hvad der skulle være så svært at tolke ved sætningen i guiden? Du kan hele tiden se de 2 udvidelser i din byggemenu under Udvidelser, og den nederste vil altid kun koste diamanter. Jeg forstår ikke hvad du mener med, at det skulle være en udvidelse der tilbydes spilleren af innogames? Hvis du mener at det er en du skal købe for diamanter, så er det korrekt, for det er metode 1.

Og det firedrag siger er, at når du har udvidelser fra metode 3 og 4, så kan man vælge om man vil købe dem med guldmønter eller med diamanter, og derfor er det ikke metode 1 der benyttes, da den er sin egen, og derfor er det ikke et resultat af andre handlinger, som du siger i dit indlæg tidligere i denne tråd.
 

DeletedUser

Guest
Nu blev det sværere at forstå.

Jeg har i længere tid haft 1 udvidelse i min byggemeny, og det er en udvidelse jeg kan få for 10 medaljer.
Jeg har ikke selv gjort nogen handling, der kunne give mig en udvidelse, og så pludselig er der en udvidelse jeg kan købe for 200 diamanter.
Så er det jeg spørger, hvor kommer den udvidelse fra?

Det er muligt du og guiden har givet svaret, men ikke så klart som i tror.
 

DeletedUser

Guest
De 2 udvidelser du kan se er altid - og har altid været - synlige, og det er de for alle helt fra starten af spillet. Den Diamantudvidelse skal man ikke forske sig til, købe sig til eller vinde, men der kommer højest 2 af dem for hver tidsalder du når. Det er bare en udvidelse som man kan købe med diamanter, og derfor er den altid synlig fra starten og mulig at købe.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Nåh, på den lumske måde. Ja jeg er snart færdig med den 3 tidsalder, så jeg har så set en del til dem, og undret mig lidt over dem. Som skrevet er guiden ikke til hjælp da jeg ikke forstår den del af den.

Det du skriver i dit svar:
"De 2 udvidelser du kan se er altid - og har altid været - synlige, og det er de for alle helt fra starten af spillet.", og du har skrevet det et par gange, har jeg stadig ikke forstået, og jeg har forsøgt at fortælle hvordan jeg opfatter/tolker sætningen.
Her er min tolkning igen. "Der er altid 2 udvidelser synlige i byggemenuen til enhver tid uanset hvornår jeg kikker). Jeg ved det er forkert og du ved formentlig også det er forkert, ellers er der noget galt i min byggemenu.
 

DeletedUser249

Guest
Hvis man har købt med diamenter to gange så kan jeg ikke købe flere - nogen som ved hvorfor ??
 

DeletedUser12

Guest
Du kan kun få 2 udvidelser pr. tidsalder af de du kun kan købe med diamanter.
 
Top