Udvidelser for medalje.

DeletedUser45

Guest
hej

Kan det være rigtig at jeg ikke mere kan få flere
udvidelser for medaljer, sidst jeg fik udvidelse brugte jeg 9000 medaljer og kan nu se at der ikke kommer nogen ny byggeudvidelse i byggemenuen.

m.v.h
Aaronsrod
 

DeletedUser365

Guest
Som det står skrevet i oversigten over udvidelser, så får du 2 diamant udvidelser for hver tidsalder, så hvis du har købt de 2 diamant udvidelser du har fået i industritiden, så er der ikke flere i posen lige pt, men hvis du venter tålmodigt og længe nok, så får du 2 nye diamant udvidelser når den næste tidsalder kommer til spillet om tja... øhh måske et halvt års tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Som det står skrevet i oversigten over udvidelser, så får du 2 diamant udvidelser for hver tidsalder, så hvis du har købt de 2 diamant udvidelser du har fået i industritiden, så er der ikke flere i posen lige pt, men hvis du venter tålmodigt og længe nok, så får du 2 nye diamant udvidelser når den næste tidsalder kommer til spillet om tja... øhh måske et halvt års tid ;)
Undskyld Dunst, men hvorfor blander du diamanter ind i dit svar..??
aaronsrod spørger om der kommer flere udvidelser, når man bruger medaljer - ikke diamanter... ;)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser365

Guest
Rofl =P, tror squ det var tidspunktet der fik mig til at bytte rundt på det hehe :), jeg finder lige oversigten og ser efter :)
 

DeletedUser45

Guest
Ok, så må jeg jo vente tålmodig, og håbe jeg kan bruge medaljerne til noget på et tidspunkt. Tak for svarene.
 
Top