Udvidelser

DeletedUser

Guest
Hallo - kan jeg jo ikke - se skolehavens svar.

Skal måske så lige sige, at jeg selvfølgelig har fuld spilleplade efter det gamle kort, "pænt" med medaljer til at købe udvidelser for, færdig med forskning og færdig med kort. Så...en gang til for prins Knud - hvad skal vi så med 44 udvidelser.
 

DeletedUser809

Guest
Du kan jo købe udvidelser for diamanter også.. Dem kan du købe indtil din pengepung løber tør..
 

DeletedUser

Guest
Nej, det kan man ikke.
.
Jeg bøjer det i neon
.
Jeg er færdig med kortet til og med Moderne Æra - altså ikke flere udvidelser der :(
Jeg er færdig med forskning til og med Moderne Æra - altså ikke flere udvidelse der :(
Jeg har købt de udvidelser der kan købes for diamanter - altså ikke flere udvidelser der :(
Jeg har erhvervet mig alle de sejrsudvidelser, der kan erhverves (dyrt) for medaljer - altså heller ikke flere udvidelser der :(
.
Det hele ikke så lang tid efter Moderne Æra gik i luften - havde FP nok til at rulle igennem ret hurtigt.
.
Nu har jeg så "bare" en ganske pæn sjat medaljer - til hvad
Byggemenuen er tom i fanen "Udvidelse"
.
SÅ SUPPORT - HVAD SKAL VI SÅ BRUGE 44 UDVIDELSER TIL ?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1271

Guest
Jeg skriver mig også på listen over folk, der gerne vil vide hvordan vi kan købe de sidste 44? :)
 

DeletedUser

Guest
Det er da rigtigt - og den første nye kommer vel til at hedde "Den Postmoderne Tidsalder" med en enkelt udvidelse som første forskning.
.
Havde nu forventet, at udviklerne også havde åbnet for flere sejrsudvidelser, når der slås på tromme for at vi kan udvikle vores byer i Teaseren. Det er åbenbart ikke tilfældet, så hvorfor lancere et nyt byggeareal, når der ikke er mulighed for andet end tænke lange tanker til den nye by.
 

DeletedUser12

Guest
Der er nye tidsaldre på vej som vil åbne op for endnu flere udvidelser. Udvidelsen af bykortet er derfor en forberedelse til dette.
 

DeletedUser

Guest
men altså ikke ingen mulighed for sejrsudvidelser her og nu ?
 

DeletedUser12

Guest
Nej der er også et begrænset antal sejrsudvidelser pr tidsalder.
 

DeletedUser341

Guest
Nej der er også et begrænset antal sejrsudvidelser pr tidsalder.
Har samme problem, ingen mulighed for at udvide mere :(
Så må jeg jo finde et andet spil da jeg ikke gider starte spillet op bare for at tømme min by for produktion :confused:
Og så lige en klage her til sidst: Hvordan kan udviklerne tage vores SB angrebs bonus, men tillade spillere med 115 Bavner + Forsvars SB'er = 494% i forsvar?
De burde virkelig FJERNE alle Bavner fra spillet og give folk 10-20 diamanter pr. Bavne så det var fair for alle :ninja:
 
Top