Uhæftede tropper.

DeletedUser1386

Guest
Jeg har efterhånden en del uhæftede tropper og skal ofte bruge lang tid på at lede efter de "hæftede". Kunne man ikke lave den sorteringsmulighed, hvor man kan vælge den ene slags til eller fra?

Mvh
Godsvig
 

pngnoxy

Medlem
Ja.. jeg spurgte ind til dette i slutningen af juli i en anden tråd, hvor svaret desværre lød " Nej der er ikke noget nyt om dette og der er heller ikke noget svar på det andet desværre."
Men det er jo selvfølgelig også et svar...
 

DeletedUser352

Guest
Hej.

Hvis du går ind i indstillinger , kan du sætte et flueben og så er alle de uhæftet mærket med en orange stribe.

Har stor glæde af det , da jeg bruger de uhæftet , når jeg løber tør for kriger.

Regama Hilser.
 
Hej.

Hvis du går ind i indstillinger , kan du sætte et flueben og så er alle de uhæftet mærket med en orange stribe.

Har stor glæde af det , da jeg bruger de uhæftet , når jeg løber tør for kriger.

Regama Hilser.
-
prøv lige at finde 8-16 hæftede blandt 2-300 uhæftede, det tager altså lidt tid, og især når de skifter plads, når der vælges tropper til den aktuelle angrebshær
 

DeletedUser1493

Guest
Det sku slet ikke være muligt at have så mange uhæftede , så jeg synes i er så forkælede at i leder efter noget at brokke jer over...
 

pngnoxy

Medlem
Det sku slet ikke være muligt at have så mange uhæftede , så jeg synes i er så forkælede at i leder efter noget at brokke jer over...

Jeg synes egentlig ikke vi brokker os - diskuterer vi ikke bare et aspekt/funktion i spillet, som vi mener kan forbedres, i en tråd der sådan set hedder "feedback og ideer"? Det synes jeg da for så vidt er rimeligt nok.
At sagen så kan virke som et "luksus-problem" for spillere som evt. ikke har en SB der kaster et antal uhæftede enheder af sig dagligt, det kan jeg da også godt forstå. Men der er nu engang forskellige stadier i spillet, og der må vi vel diskutere ud fra det perspektiv man nu engang ser spillet fra.
 

DeletedUser1256

Guest
Fuldstændig enig med pngnoxy. Til noobie...byg alca så vil du til sidst se problemet. Man kunne evt. lave om så de hæftede fik en streg over, ville sikkert gøre det lettere.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top